• چهارشنبه / ۳ دی ۱۳۹۳ / ۱۲:۵۵
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 93100301189
  • منبع : نمایندگی البرز

تزریق هزار میلیارد تومان به مترو کرج تا پایان سال 94

تزریق هزار میلیارد تومان به مترو کرج تا پایان سال 94

ایسنا/البرز شهردار کرج از تزریق هزار میلیارد تومان اعتبار به شرکت سابیر(پیمانکار طرح مترو کرج) تا پایان سال 94 خبر داد.

شهردار کرج از تزریق هزار میلیارد تومان اعتبار به شرکت سابیر(پیمانکار طرح مترو کرج) تا پایان سال 94 خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه البرز، علی ترکاشوند، امروز(سوم دی)، در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در شرایط کنونی، مدیریت شهری و استانداری در حال رایزنی برای تامین منابع مالی لازم و قراردادن پروژه قطار شهری روی ریل بهره برداری هستند و شهرداری کرج با درک صحیح از شرایط اقتصادی کشور، اصراری بر حرکت پایاپای با دولت در تامین هزینه‌‏های این پروژه عظیم ندارد.

وی از اختصاص 500 میلیارد تومان اعتبار به پروژه مذکور با فروش بخشی از اراضی سرمایه‏‌ای مدیریت شهری در بلوار جمهوری کرج خبرداد و افزود: بنابر وعده پیمانکار پروژه، با تزریق اعتبارات مورد نیاز و رفع موانع پیش رو، شهروندان تا پایان سال آتی شاهد حرکت واگن‌‏های مترو در برخی ایستگاه‏‌های خط 2 خواهند بود و به مرور سهم ناوگان مترو از حمل و نقل عمومی افزایش می‌‏یابد.

به گفته این مسئول، مدیریت شهری بنا دارد پنج هزار میلیارد ریال دیگر نیز تا پایان سال 94 در اختیار شرکت سابیر قرار دهد تا روند ریل گذاری، آماده سازی و خرید تجهیزات بویژه واگن‌‏ها جهت تسریع در راه‌‏اندازی ایستگاه‏ها شتاب بیشتری به خود بگیرد.

ترکاشوند ادامه داد: اگر بخواهیم حمایت مالی از پروژه مترو را منوط به تزریق اعتبارات مساوی از سوی دولت کنیم، حتی تا یک دهه آینده نیز خبری از افتتاح ایستگاه‌‏ها نخواهد بود و این به معنای تحمیل بیشتر مشکلات اقتصادی و زیست محیطی می‏‌باشد.

شهردار کرج در پایان همچنین به احداث 51 تقاطع غیرهمسطح در مناطق مختلف این کلانشهر با اعتباری افزون بر چهار هزار میلیارد تومان در راستای روان‏سازی ترافیک و تسهیل درآمد و شد وسایل نقلیه خبر داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha