• چهارشنبه / ۳ دی ۱۳۹۳ / ۱۰:۳۶
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 93100300996
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

واژگونی خونین تریلر در محور یاسوج - اصفهان+ عکس

واژگونی خونین تریلر در محور یاسوج - اصفهان+ عکس

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از وقوع دو تصادف مرگبار در اطراف منطقه‌ی میمند و روستای خمینی آباد از توابع شهرستان دنا خبر داد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از وقوع دو تصادف مرگبار در اطراف منطقه‌ی میمند و روستای خمینی آباد از توابع شهرستان دنا خبر داد.

جلال پوران‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه کهگیلویه و بویراحمد- افزود: یک دستگاه تریلر در در محمور یاسوج به اصفهان، در سرازیری «پل کتا» و در حوالی منطقه‌ میمند از توابع شهرستان دنا به دلیل سرعت بالا و عدم کنترل آن توسط راننده، در ساعت ۱۸ و ۵۰ دقیقه‌ی سه‌شنبه، دوم دی ماه واژگون شد که متأسفانه در پی این حادثه یک نفر در دم جان سپرد.

وی با بیان اینکه وضعیت جسد پیدا شده در زیر کانتینر بسیار دلخراش بود، افزود: متأسفانه شدت جراحت وارده به شخص آنقدر زیاد بود که پس از بیرون آوردن وی از زیر تریلر توسط نیروهای اورژانس، قابل شناسایی نبود.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد به ابهام در تلفات جانی احتمالی دیگر در این حادثه اشاره و خاطرنشان کرد: در بارنامه‌ی این تریلی که به مقصد شهرکرد در حال حرکت بوده، نام دو نفر قید شده اما تاکنون جسد یک نفر از زیر این دستگاه سنگین بیرون آورده شد.

پوران فرد تصریح کرد: در پی تماس تلفنی از سوی اهالی آن منطقه‌ی مرزی، بلافاصله دو دستگاه آمبولانس از سوی نزدیک‌ترین واحدهای اورژانس منطقه و یک دستگاه آمبولانس از استان چهارمحال و بختیاری به محل حادثه اعزام شدند اما با توجه به شدت جراحت وارده به فرد مذکور متأسفانه شخص مذکور جان خود را از دست داده بود.

مرگ عابر پیاده در روستای خمینی آباد دنا

همچنین رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی تصادف عابر پیاده با خودروی پراید در روستای خمینی آباد از توابع شهرستان دنا در دم جان سپرد.

جلال پوران‌فرد افزود: ساعت ۱۸ عصر سه‌شنبه، در پی تماس مردمی، همکاران ما در اورژانس ۱۱۵ نیروهای خود را برای رسیدگی فوری به سانحه‌ی تصادف عابر پیاده اعزام کردند اما متأسفانه به‌دلیل شدت جراحت وارده، عابر پیاده جان سپرد.

وی اظهارکرد: این حادثه در محور اصلی یاسوج – اصفهان در روستای خمینی آباد رخ داده است.

واژگونی
واژگونی

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha