• یکشنبه / ۱۶ آذر ۱۳۹۳ / ۱۰:۰۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 93091609548
  • منبع : نمایندگی قم

آیت الله ممدوحی: 16 آذر تجلی مبارزه با استکبار جهانی است

آیت الله ممدوحی: 16 آذر تجلی مبارزه با استکبار جهانی است

یک عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: روز دانشجو تجلی مبارزه با استکبار جهانی است.

یک عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: روز دانشجو تجلی مبارزه با استکبار جهانی است.

آیت الله حسن ممدوحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قم، با گرامیداشت روز دانشجو گفت: روز دانشجو تجلی مبارزه با استکبار جهانی است که باید به خوبی برای دانشجویان اهمیت این روز تبیین شود.

وی افزود: دانشجویان در صحنه دفاع از ارزش های دینی و همچنین مبارزه با استکبار جهانی حضور داشتند و امروز نیز در عرصه‌های علمی و اجتماعی توانمندی های زیادی را به اثبات رسانده‌اند.

وی با اشاره به نقش مهم دانشجویان در نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد: دانشجویان با روحیه حق طلبانه سهم بزرگی در پیروزی انقلاب داشتند و در راه حفظ دستاوردهای انقلاب حرکت کرده‌اند و در دفاع مقدس نیز قشر دانشجو حضور داشت و در راه حفظ نظام و انقلاب جان فشانی کرد.

ممدوحی اظهار داشت:رسالت و وظیفه دانشجو حرکت در مسیر ارزش‌هاست دانشجو باید آگاهانه و با بصیرت و روشنگری گام بردارد همان گونه که تاکنون بسیاری از دانشجویان در عرصه‌های علمی، پژوهشی و سیاسی درخشیده‌اند.

وی با بیان این‌که بصیرت و بینش مهم ترین ویژگی های دانشجویان است خاطرنشان کرد: دانشجویان شجاعانه در راستای استقلال و آزادی گام برداشته‌اند و با تکیه بر ولایت مداری بصیرت و بینش خود در مقابل توطئه های دشمنان را نشان دادند.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: دانشجویان باید بدانند که جامعه از آنها انتظار دارد که ضمن تعمیق در مسائل سیاسی و پایبندی به معارف اسلامی در عرصه های علمی حضور یابند و در جهت تحقق منویات رهبرمعظم انقلاب در اعتلای فرهنگی و اقتصادی این مرز و بوم تلاش کنند.

ممدوحی در پایان گفت: خوشبختانه دانشجویان ما نیز علاوه بر توانمندی های خود در فناوری های علمی و مجاهدت در کسب دانش، ژرف اندیشی، تعهد به باورهای اعتقادی و بینش سیاسی خود را به نمایش گذاشته‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha