• شنبه / ۱۵ آذر ۱۳۹۳ / ۱۵:۲۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 93091509222
  • منبع : نمایندگی لرستان

دستگیری عامل تیراندازی در لرستان

دستگیری عامل تیراندازی در لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری شرور سابقه‌دار و عامل تیراندازی منجر به جرح سه شهروند در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری شرور سابقه‌دار و عامل تیراندازی منجر به جرح سه شهروند در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه لرستان، سردار محمد قنبری در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی منجر به جرح در بیست و یکم مهرماه امسال در یکی از تالارپذیرائی‌ها واقع در محور خرم آباد- سلسله و مجروحیت سه نفر با اسلحه کمری توسط یک نفر، موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تشکیل اکیپ‌های ویژه با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم تحت تعقیب را در منزلی در «دره گرم» شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

فرمانده انتظامی لرستان افزود: متهم به محض اینکه متوجه حضور ماموران شد با استفاده از اسلحه کمری به سمت آنان نشانه‌گیری و آن‌ها را تهدید کرد، در این فرصت در صدد اجرای نقشه شوم گروگان‌گیری دختربچه صاحبخانه بود که توسط صاحبخانه و ماموران دعوت به آرامش شده ولی تلاش آن‌ها در این زمینه مثمر ثمر واقع نشد.

وی گفت: فرد شرور که خود را در محاصره پلیس گرفتار دید، با اسلحه کمری با شلیک تیر به زیر چانه خود، خودزنی کرد و بلافاصله توسط ماموران به بیمارستان منتقل و بستری است.

قنبری با اشاره به اینکه متهم دارای سوابق سرقت در «تفرش»، شرکت در تخریب و ایراد ضرب و جرح عمدی با چاقو در خرم‌آباد و چندین فقره پرونده درگیری، چاقوکشی و تیراندازی است، اظهارکرد: از وی یک سلاح کمری با یک تیغه خشاب حاوی شش تیرجنگی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه بعد از ترخیص متهم از بیمارستان تحقیقات پیرامون جرایم ارتکابی از وی صورت می‌گیرد، از رشادت و اقدام قاطع و دقیق ماموران عمل کننده این فرماندهی قدردانی کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha