• یکشنبه / ۹ آذر ۱۳۹۳ / ۱۵:۴۲
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 93090905614
  • منبع : مطبوعات

در گفت‌وگو با ایسنا عنوان شد

قیمت نفت، منجر به بالا رفتن قیمت جهانی طلا شد

قیمت نفت، منجر به بالا رفتن قیمت جهانی طلا شد

عضو هیات امنای صنف طلا و جواهر تهران درباره پیش بینی خود از قیمت طلا گفت: به نظر نمی‌رسد بتوان آینده مثبتی را برای بازار طلا پیش‌بینی کرد و انتظار کاهش آن را داشت.

عضو هیات امنای صنف طلا و جواهر تهران درباره پیش بینی خود از قیمت طلا گفت: به نظر نمی‌رسد بتوان آینده مثبتی را برای بازار طلا پیش‌بینی کرد و انتظار کاهش آن را داشت.

احمد وفادار در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد:‌ افزایش قیمت طلا و سکه و به دنبال آن دلار در بازار آزاد از چند روز گذشته و بعد از اعلام خبر تمدید توافقات هسته ای آغاز شد.

رییس صندوق حمایت شورای اصناف بیان کرد: با توجه به کاهش قیمت نفت در بازار جهانی، کسانی که در بورس نفت کار می‌کردند به سمت بازارهای طلا برگشتند و می‌توان گفت کاهش قیمت نفت، منجر به بالا رفتن قیمت جهانی طلا نیز شد.

به گزارش ایسنا، در بازار امروز طلا و ارز قیمت دلار 200 تومان افزایش یافته و به 3560 تومان رسید. همچنین هر گرم طلای 18 عیار با افزایش 2420 تومانی از 98 هزار تومان گذشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۹-۰۹ ۱۶:۴۹

من واقعا متاسفم که اين صحبت از زبان رييس اتحاديه هست.. اولا طلاي جهاني رابطه مستقيم با نفت دارد. کما اينکه در روز جمعه شاهد اين بوديم که در بازار نيويورک, طلاتا 1165 دلار ريزش داشت.(خبر نشست اوپک روز پنج شنبه اعلام شد.. ولي به علت تعطيلي بانکهاي آمريکا در روز 5شنبه, شاهد تاثير پذيري بازار طلا از خبر نشست اوپک در روز جمعه بوديم... ثانيا افزايش قيمت طلاي داخل متاثر از افزايش قيمت دلار که ناشي از پيشنهاد دلار 2850 توماني در بودجه و نيز برداشتهاي بازار از کسري بودجه احتمالي که ناشي از کاهش شديد قيمت نفت ميباشد, بوده است.(در نظر داشته باشيم سفته بازان داخلي, نه سرمايه گذاران بين المللي ... که به نظر ميرسد از فردا شاهد فروکش کردن عطش خريد دلار و کنترل بازار توسط بانک مرکزي, خواه با مصاحبه هاي تاثير گذار و يا از طريق تزريق دلار به بازار خواهيم بود..

avatar
۱۳۹۳-۰۹-۰۹ ۱۷:۱۲

اگر يک سري به سايت مرجع قيمت جهاني طلاکيتکو بزنه ميبينه که قيمت جهاني طلا افت شديدي داشته نه افزايش!!!!

avatar
۱۳۹۳-۰۹-۱۰ ۰۶:۳۳

از کرامات شيخ ما اين است شکر خوردو گفت شيرين است