• شنبه / ۸ آذر ۱۳۹۳ / ۰۹:۲۷
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 93090804405
  • منبع : فضای مجازی

دو سردار ایرانی بی‌حریف در دو جبهه

روزنامه مردم‌سالاری نوشت: ساکنان کشور پهناور ایران با هر فکر و اندیشه، قوم و قبیله، دین و مذهب و در هر کجای این سرزمین، اعضای یک خانواده بزرگ و تاریخی هستند. پیشرفت، ترقی و موفقیت هر یک از اعضای این خانواده گسترده خوشحالی و سرور سایر اعضا را فراهم می‌کند. ایران عزیز در طول تاریخ فرزندان و سرداران برومند و وفاداری پرورش داده و هرکدام در مقاطع مختلف تاریخ منشا خدماتی به دین و میهن و ملت شده که هرگز فراموش نشده و نخواهد شد.

روزنامه مردم‌سالاری نوشت: ساکنان کشور پهناور ایران با هر فکر و اندیشه، قوم و قبیله، دین و مذهب و در هر کجای این سرزمین، اعضای یک خانواده بزرگ و تاریخی هستند. پیشرفت، ترقی و موفقیت هر یک از اعضای این خانواده گسترده خوشحالی و سرور سایر اعضا را فراهم می‌کند. ایران عزیز در طول تاریخ فرزندان و سرداران برومند و وفاداری پرورش داده و هرکدام در مقاطع مختلف تاریخ منشا خدماتی به دین و میهن و ملت شده که هرگز فراموش نشده و نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه یادداشت مردم‌سالاری می‌خوانید: دامن پرمهر وطن مزین به انقلاب اسلامی، امروز نیز بحمدالله شاهد قدرت‌نمایی و درخشش چنین فرزندان لایق، کارآمد، متدین و سرداران بی‌هماوردی در عرصه‌های مختلف است که به دو نمونه از این فرزندان«خلف» اشاره می‌شود:

الف: قاسم سلیمانی سرداری که با فرماندهی‌های بی‌نظیر و طراحی‌های موفقیت‌آمیز، سه سال است معادلات برآمده از هزاران ساعت کار تحقیقاتی، جاسوسی، یارگیری و... در ستادهای فرماندهی و ستاد و مراکز امنیتی آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و حمایت‌های همه‌جانبه و آشکار حاکمان مرتجع عرب، درباره سوریه را به هم ریخته است. اعزام هزاران مزدور از سراسر جهان به اقصی‌نقاط سوریه، ارائه کمک‌های علنی نظامی و مالی و تبلیغاتی و اطلاعاتی به این جانیان و چشم‌پوشی بر جنایات هولناک آنان علیه مردم سوریه، در برابر قدرت مدیریت و فرماندهی و شهامت سردار قاسم سلیمانی این فرزند برومند و پرورش‌یافته انقلاب اسلامی ملت ایران، نتوانسته است ره به جایی ببرند.

علاوه بر سوریه و لبنان، متوقف شدن ماشین کشتار و جنایت گروه «داعش» و سپس شکست‌های پی‌در‌پی در شهرها و روستاهای عراق، از صدقه سر به بار نشستن نقشه‌های کارآمد نظامی «سلیمانی» است. امری که امروز بر هیچکس پوشیده نیست. اینک جای جای مناطق آزاد شده عراق، نام سلیمانی را به عنوان «ناجی» سرفراز خود بر زبان جاری می‌کنند.

ب: محمدجواد ظریف شخصیتی که بخش قابل توجهی از عمر خود را در غرب سپری کرده است اما هرگز اعتقادات و اصول فکری و عقیدتی خویش و عشق به وطن را نه تنها فراموش ننموده بلکه بر غنا و تقویت آنها مبادرت ورزیده است. دیپلمات صاحب اندیشه که صاحب‌نظران عرصه سیاست را در برابر تدبیر خویش، به تحسین واداشته است. این فرزند غیور ایران زمین، اما در جبهه دیگری برای مملکت خود افتخار کسب کرده است.

تردیدی نباید داشت که انقلاب اسلامی ملت ایران دشمنانی قسم خورده دارد که طی 35 سال گذشته همواره درصدد ضربه به منافع ملت ایران بوده‌اند. اینان، شب و روز در تکاپو برای مخدوش نمودن چهره تابناک انقلاب باشکوه ملتی بزرگ هستند و در این راه از هیچ کوششی فروگذار ننموده و نمی‌نمایند. محمدجواد ظریف در گام اول، این ‌خاکریز را هدف قرار داد و با منطق و عقلانیت به مقابله با آن رفت و تا حدود زیادی از حجم این خاکریز کاسته است.

دکتر ظریف ماه‌هاست با کار و تلاش شبانه‌روزی و مذاکرات سخت و نفس‌گیر و پیچیده، در قدم دوم موتور ماشین‌ «صدور قطعنامه» علیه کشورمان را خاموش و بیش‌از یک سال است این ماشین مخرب، با تدبیر این وزیر فرهیخته از حرکت باز ایستاده است. سازمان «تحریم‌های» ظالمانه علیه ملت ایران طی هشت سال مستحکم شده بود، وارد نمودن ضربه به این سازمان، هدف دیگر تیم سیاست خارجی به ریاست «ظریف» بود و او در این راه نیز گام سوم را برداشت و در عین ناباوری مخالفان جمهوری اسلامی ایران، «سازمان تحریم‌های» ظالمانه در حال فرو ریختن است. آزاد شدن بخش‌هایی از دارایی‌های بلوکه شده ایران، نمونه‌ای آشکار از این موفقیت است.

اقدامات تاریخی و عملکرد موفق وزیر خارجه دولت «تدبیر و امید» با استقبال کم نظیر اکثریت ملت ایران روبرو شده و دعاهای خالصانه آحاد مردم در جای جای کشور، سرمایه ارزشمند مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران است. مردم از مواضع قاطع، منطقی و توام با تسلط بر زبان دیپلماتیک فرزندان خویش به سرپرستی محمدجواد ظریف «خوشحال و مسرور» هستند و در عین حال مخالفان عزت و سربلندی و موفقیت جمهوری اسلامی و از جمله رژیم نامشروع صهیونیستی «نگران، مضطرب و دلواپس» می‌باشند.

رقبای این دو سردار نظامی و سیاسی، نه تنها ناتوان نیستند بلکه از نظر تجهیزات و امکانات نظامی و دسترسی به اطلاعات و پشتوانه مالی و تبلیغاتی و همچنین قدرت مانور سیاسی و... بسیار «غنی» هستند. در مذاکرات هسته‌ای ظریف و همکارانش در یک طرف و دهها کشور اروپایی و آمریکا در طرف دیگر قرار دارند. در چنین میدانهایی رقابت کردن و جنگیدن، کاری بس سخت است و پیروزی‌های به دست آمده در عرصه نظامی و سیاسی با مدیریت این دو سردار، آسان میسر نشده‌اند.

آنچه کار را برای این دو فرزند برومند ایران اسلامی و دستیارانشان هموار کرده است، ایمان به خدا، حق بودن هدف، عشق به اسلام و ایران، دفاع از حقوق مسلم خویش، مقابله با ظلم و ستم و زیاده خواهی، دفاع از انسانیت انسان در برابر گروهی خون آشام وقسی القلب و... و از همه مهمتر برخورداری از حمایت قاطع ملتی متحد و خداجو و ارشاد و راهنمایی رهبری والامقام و خردمند است. امروز «قاسم سلیمانی» و «محمد جواد ظریف» نامی آشنا و توام با عزت نه تنها برای ایران و ایرانی بلکه برای حق باوران و عدالت جویان جهان هستند. هم ما و هم آیندگان بعد از ما به وجود چنین فرماندهان نظامی و مدیران سیاسی برجسته و خستگی ناپذیر افتخار نموده و خواهند نمود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۹-۰۸ ۱۰:۲۰

خدا هر دو شونو از گزند حفظ کنه

avatar
۱۳۹۳-۰۹-۰۸ ۱۲:۵۵

لطفا به اين نکته توجه کنيد از همه سردارتر مردم ايران هستن که با اين همه مشکلات سرشونو بالا گرفتن .

avatar
۱۳۹۳-۰۹-۰۸ ۱۹:۱۷

بدون شک تقدير از سرداران بزرگي که با استقامت بي‌نظيرشان انرژي هسته‌اي را به نتيجه رساندند تا امروز دکترظريف بواسطه ايستادگي برآن سردار ناميده بشود نبايد فراموش شود. سرداران بزرگي چون شهيد احمدي روشن و شهيدشهرياري ودولتمردان نهم ودهم .

avatar
۱۳۹۳-۰۹-۰۹ ۰۷:۴۲

خدا دکتر رو حفظ کنه به مردم هم بيشتر اهميت داده شود.

avatar
۱۳۹۳-۰۹-۰۹ ۰۷:۵۳

سردار سليماني که واقعاجاي تحسين داره

avatar
۱۳۹۳-۰۹-۱۷ ۰۸:۱۹

اين وعده خداست که مستضعفين وارثان زمينند