• یکشنبه / ۲۵ آبان ۱۳۹۳ / ۱۴:۳۰
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 93082512963
  • منبع : نمایندگی البرز

اقدامات انسان‌دوستانه دانشجویان دانشگاه خوارزمی برای حمایت از نیازمندان

اقدامات انسان‌دوستانه دانشجویان دانشگاه خوارزمی برای حمایت از نیازمندان

ایسنا/البرز دانشجویان جمعیت امام علی(ع) دانشگاه خوارزمی برای کمک به نیازمندان «دره کن» تهران اقدام به توزیع پوشاک و سایر اقلام مورد نیاز در بین این افراد می‌کند.

دانشجویان جمعیت امام علی(ع) دانشگاه خوارزمی برای کمک به نیازمندان «دره کن» تهران اقدام به توزیع پوشاک و سایر اقلام مورد نیاز در بین این افراد می‌کند.

خدیجه رضایی، کارشناس اداره امور فرهنگی دانشگاه خوارزمی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه البرز، به تشریح عملکرد این جمعیت در سال جاری پرداخت و گفت: توزیع پوشاک و سایر مایحتاج بین نیازمندان دره کن تهران از 26 آبان توسط جمعیت امام علی(ع) دانشگاه خوارزمی آغاز می‌شود.

وی افزود: برگزاری طرح «هزاران لبخند» از دیگر فعالیت‌های دانشجویان عضو جمعیت است که در این طرح دانشجویان دانشگاه با پرداخت ماهانه 1000 تومان به یاری کودکان کار کرج می‌شتابند و تاکنون 900 دانشجو دراین طرح شرکت کرده‌اند.

رضایی خاطرنشان کرد: توزیع باقیمانده غذای سلف سرویس دانشگاه در بین نیازمندان نیز برای اولین بار از آذرماه آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر شش دانشجوی دانشگاه نیز برای دریافت مستمری ماهانه تحت پوشش این جمعیت هستند و دو دانشجو نیز جهت تحت پوشش قرار گرفتن در مرحله تحقیق قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مکاتبه با مسئولان دانشگاه برای فراهم کردن امکان بهره‌مندی دانشجویان بی‌بضاعت از ژتون رایگان غذا در حال انجام است، افزود: برای شروع کار چهار دانشجو درحال حاضر از ژتون رایگان غذا استفاده می‌کنند.

کارشناس اداره امور فرهنگی دانشگاه خوارزمی در پایان گفت: طرح «تدریس عشق» نیز از جمله طرح‌های خیرخواهانه این جمعیت است که در قالب آن دانشجویان به تدریس برای دانش‌آموزان نیازمند در مناطق محروم کرج می‌پردازند ودر حال حاضر این طرح در پیشاهنگی کرج در حال انجام است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha