• پنجشنبه / ۲۲ آبان ۱۳۹۳ / ۱۲:۴۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 93082211248
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

توقیف 1938 لیتر گازوئیل قاچاق در تبریز

توقیف 1938 لیتر گازوئیل قاچاق در تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی از توقیف یک دستگاه خودروی نیسان وانت و کشف 1938 لیتر گازوئیل در محور خسروشهر به تبریز خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی از توقیف یک دستگاه خودروی نیسان وانت و کشف 1938 لیتر گازوئیل در محور خسروشهر به تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه آذربایجان شرقی، سرهنگ "صابر عباس‌زاده" در جمع خبرنگاران افزود: در پی اخبار رسیده مبنی بر اینکه افرادی قصد حمل گازوئیل قاچاق از محور خسروشهر به تبریز را دارند، بلافاصله موضوع در دستور کار اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار گرفت.

وی ادامه داد: اداره مبارزه قاچاق کالا و ارز با توجه به حساسیت موضوع، کلیه محورهای مذکور قاچاقچیان را به صورت غیرمحسوس تحت کنترل و مراقبت قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان تشریح کرد: ماموران با مراقبت‌های شبانه‌روزی موفق شدند یک دستگاه وانت نیسان را در محور خسروشهر به تبریز با ایجاد تور ایست و بازرسی متوقف کنند، ولی متهم به هویت معلوم با وسیله نقلیه اقدام به فرار با سرعت بالا به طرف اراضی کشاورزی کرد و پس از تعقیب و کنده شدن در‌ عقب خودروی مذکور، خودرو با اقدامات پلیسی متوقف شد.

وی با بیان اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی اعزام شد، خاطرنشان کرد: علل و انگیزه متهم در قاچاق سوخت مال اندوزی و سودجویی بود.

کشف کالای قاچاق به ارزش 430 میلیون ریال

فرمانده انتظامی شهر تبریز گفت: با همکاری شهروندان و هوشیاری ماموران کلانتری 22 تبریز، 65 کارتن انواع اقلام آرایشی و بهداشتی غیرمجاز به ارزش تقریبی 430 میلیون ریال کشف شد.

به گزارش ‌ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سرهنگ فرهنگ نوروزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی گزارش‌های شهروندان مبنی بر وجود کالای قاچاق از نوع لوازم آرایشی و بهداشتی در خیابان خیام تبریز پس از انجام تعقیب و مراقبت محسوس و غیر محسوس و اطمینان از صحت خبر اعلامی با انجام هماهنگی‌های لازم و اخذ دستور قضایی ماموران کلانتری 22 با هدایت عملیاتی رئیس کلانتری سرهنگ هرزندی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی ادامه داد: با رعایت موازین قانونی و شرعی به ساختمان مسکونی دو طبقه که به عنوان مرکز پخش و انبار توسط متهمان (ع.ق.) و (ج.ق.) مورد استفاده قرار می‌گرفت، وارد شده و ضمن دعوت از رئیس کالای قاچاق برای تشخیص غیرمجاز بودن کالا، موفق به کشف و ضبط 65 کارتن شامل 53 نوع از اقلام لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش تقریبی 430 میلیون ریال شدند.

وی گفت: متهمان و کلای کشف شده پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل مقدماتی تحویل اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز معاونت آگاهی استان شد.

کشف 680 ثوب پوشاک در عجب شیر

فرمانده انتظامی عجب‌شیر آذربایجان‌شرقی از کشف 680 ثوب پوشاک قاچاق به ارزش تقریبی100 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش‌ ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سرهنگ پاسدار رضا اصلانی‌فر در جمع خبرنگاران گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی این شهرستان یک دستگاه خودروی پژو 405 حامل بار قاچاق را شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی خودروی موردنظر، با ایجاد ترافیک مصنوعی، خودرو را در بین طرح گرفتار و تلاش راننده جهت فرار را بی‌نتیجه گذاشتند و در نهایت خودرو متوقف شد و در بازرسی از آن، انواع پوشاک خارجی به ارزش تقریبی 100 میلیون ریال کشف شد و راننده و سرنشین دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌شیر با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های این فرماندهی، مبارزه با قاچاقچیان کالا است؛ گفت: پلیس با شماره تلفن110 آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی و همکاری مردم در زمینه برخورد قاطع با بر هم زنندگان امنیت جامعه است.

سرهنگ اصلانی‌فر از مردم خواست در صورت داشتن هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد کارکنان انتظامی شهرستان با سامانه 197 پلیس تماس حاصل کنند.

‌انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha