• پنجشنبه / ۱۰ مهر ۱۳۹۳ / ۲۲:۴۱
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 93071006420
  • منبع : نمایندگی مرکزی

معاون سازمان تعزیرات حکومتی:سالم سازی فضای کسب و کار، اولویت تعزیرات است

ایسنا/مرکزی معاون سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: این سازمان نقش بسزایی در سالم سازی فضای کسب و کار دارد.

معاون سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: این سازمان نقش بسزایی در سالم سازی فضای کسب و کار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مرکزی، دکتر علی جمشیدی در آیین تودیع و معارفه مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان مرکزی اظهار کرد: دشمن امروزه فضای کسب و کار را مورد هدف قرار داده و می‌خواهد از طریق برهم زدن تعادل بازار و فضای کسب و کار با اعمال تحریم‌ها و شیوه‌های مختلف نارضایتی مردم را بالا ببرد.

وی در خصوص نقش تعزیرات حکومتی در سالم‌سازی بازار و فضای کسب و کار افزود: اقدامات خوبی در سازمان انجام شده است به طوری که از سال 89 سازمان اقدام به تدوین برنامه پنج ساله علمی، منطقی و کاربردی کرد و این برنامه در سه محور اصلی کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها، مختومه کردن پرونده‌ها و اجرای احکام در 22 شاخص تدوین و از ابتدای سال 90 به اجرا در آمد.

جمشیدی با بیان این‌که هر ساله استان‌ها در مقطع‌های سه ماهه با این برنامه مورد ارزیابی قرار می‌گیرند، گفت: سازمان‌هایی که برنامه دارند می‌توانند سازمان را مدبرانه مدیریت کنند.

معاون سازمان تعزیرات ضمن تاکید بر کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های صنفی، گفت: مدت زمان رسیدگی به این پرونده‌ها از 86 روز در سال 87 امروز به 26 روز رسیده است.

وی هم‌چنین اظهار کرد: زیرساخت‌های خوبی در سازمان صورت گرفته که با تبیین این برنامه، اصلاح قانون قاچاق نیز از دل این برنامه کلید خورد و طی جلساتی که با ستاد مبارزه با قاچاق کالا برگزار شد، قانون قاچاق کالا بعد از حدود 80 سال اصلاح شد.

جمشیدی با بیان این‌که کل ساختمان‌های تملیکی سازمان تعزیات حکومتی در استان‌ها 41 ساختمان بود و طی پنج سال اخیر 45 ساختمان تملیکی خریداری شده است، گفت: سازمان تعزیرات حکومتی در زندگی اجتماعی امروز به یک ضرورت تبدیل شده و به همین دلیل باید برنامه‌ریزی‌های بلندمدت برای آن تهیه و تدوین کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تعزیرات حکومتی خاطرنشان کرد: ورودی پرونده‌ها در سال 92 میزان 873 هزار و 383 فقره بوده که با تبیین برنامه‌های پنج ساله پرونده‌های مختومه در سال گذشته به 889 هزار و 424 فقره رسیده است.

این مقام مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود ضمن تسلیت شهادت حضرت امام محمدباقر(ع)، اظهار کرد: امام محمد باقر جزو امامانی بودند که در تشکیل حوزه علمیه تشیع و تعمیق فرهنگ تشیع اقدامات بسیار عظیمی را انجام داده است.

وی با بیان این‌که ایران از معدود کشورهایی است که از فرهنگ و مدل ائمه پیروی کرده و آن را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیاده کرده است، گفت: مدل جمهوری اسلامی ایران با تفکرات امام معصوم ما گره خورده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha