• یکشنبه / ۶ مهر ۱۳۹۳ / ۱۲:۱۲
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 93070603488
  • منبع : نمایندگی البرز

آغاز به‌کار نمایشگاه گردشگری در کاخ مروارید

آغاز به‌کار نمایشگاه گردشگری در کاخ مروارید

ایسنا/البرز مدیر کل میراث فرهنگی استان البرز گفت: نمایشگاه هفته گردشگری فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری استان است.

مدیر کل میراث فرهنگی استان البرز گفت: نمایشگاه هفته گردشگری فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه البرز، ابوالفضل عبیدی، شامگاه پنجم مهر در مراسم افتتاح جشنواره هفته گردشگری که در کاخ مروارید برگزار شد، اظهار کرد: در این جشنواره، هنرمندان رشته‌های مختلف صنایع دستی استان حضور دارند و در غرفه‌هایی که به آنها اختصاص داده شده، تولیدات خود را با قیمت مناسب به بازدیدکنندگان عرضه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره، جمعی از عشایر استان نیز شرکت کرده‌اند و با برپایی سیاه‌چادر به عرضه‌ غذاهای محلی و همچنین اجرای موسیقی زنده‌ محلی می‌پردازند.

عبیدی ادامه داد: غرفه‌هایی نیز به دفاتر خدمات گردشگری، مراکز اقامتی و سفره‌خانه‌های سنتی استان اختصاص داده شده که مسئولان این غرفه‌ها به معرفی خدمات مراکز خود می‌پردازند.

وی، برپایی نمایشگاه 70 خودرو کلاسیک را از دیگر برنامه‌های این جشنواره در کاخ مروارید اعلام کرد و گفت: معرفی توانمندی‌ها و خدمات این صنعت توسط مؤسسات و فعالان حوزه گردشگری از اهداف مهم این جشنواره است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان البرز یادآور شد: این نمایشگاه از تاریخ پنج تا 12 مهر از ساعت 16 تا 20 در مجموعه تاریخی و فرهنگی کاخ مروارید برپا شده است.

احمد ترکاشوند، معاون گردشگری میراث فرهنگی استان البرز نیز در این مراسم گفت: استان البرز در حال حاضر در بخش کشاورزی و صنعت حرف‌های زیادی برای گفتن دارد اما در بحث گردشگری ظرفیت‌هایش هنوز به صورت بالفعل درنیامده است. مسئولان البرزی تلاش دارند که زیرساخت‌های گردشگری در استان را ارتقاء بخشند، چراکه عقیده دارند گردشگری می‌تواند زیربنای توسعه استان باشد.

وی بیان کرد: اگر ظرفیت‌های صنعت گردشگری استان شکوفا شود می‌توان به پیمودن مسیر توسعه در آینده‌ای نزدیک امیدوار بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha