• شنبه / ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ / ۱۶:۲۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 93051104604
  • منبع : نمایندگی مازندران

دستگیری سارق وسایل داخل 200 خودرو

دستگیری سارق وسایل داخل 200 خودرو

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری یک سارق و اعتراف متهم به 200 فقره سرقت محتویات خودروهای مسافران در شهرستان‌های غرب مازندران خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری یک سارق و اعتراف متهم به 200 فقره سرقت محتویات خودروهای مسافران در شهرستان‌های غرب مازندران خبر داد.

سرهنگ ولی‌الله گنجیان مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه مازندران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال داخل خودروها در سطح شهرستان نور و شهرستان‌های محمودآباد، نوشهر و چالوس این موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: برابر اظهارات مالباختگان مبنی بر اینکه یک دستگاه خودرو پژو پرشیای سفیدرنگ قبل از به سرقت رفتن محتویات خودروهایشان در کنار خودروی آنان پارک بوده ماموران اقدامات پلیسی را آغاز و در ادامه این عملیات به مالک یک دستگاه خودرو با مشخصات ذکر شده، مظنون شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور تصریح‌کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از منابع اطلاعاتی موفق شدند متهم به نام «یاسر – م» را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

وی ادامه داد: با هماهنگی مراجع قضایی در بازرسی از منزل متهم مقادیر بسیار زیادی از اموال مسروقه از قبیل گوشی، تلفن‌همراه، لپ‌تاپ، پنل و ضبط خودرو مدارک شناسایی، دوربین، کیف‌های زنانه و ... کشف شد.

گنجیان اظهارکرد: متهم در بازجویی‌های بعمل آمده تاکنون به بیش از 200 فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان‌های غرب استان مازندران اعتراف کرد.

وی تصریح‌کرد: تاکنون 100 نفر از مالباختگان شناسایی و اقدامات اولیه در خصوص تحویل اموال مسروقه به آنان انجام گرفت.

گنجیان‌مقدم در ادامه از دستگیری دو نفر از همدستان متهم که در خرید اموال مسروقه با وی همکاری داشتند به نام های «محرم – م» و «معراج – ک» و کشف مقداری از اموال به سرقت رفته از این افراد خبر داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha