• یکشنبه / ۵ مرداد ۱۳۹۳ / ۰۸:۱۸
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 93050502218
  • خبرنگار : 71381

رئوفیان: صهیونیست‌ها آرزوی در اختیار گرفتن وجبی از خاک غزه را به گور می‌برند

رئوفیان: صهیونیست‌ها آرزوی در اختیار گرفتن وجبی از خاک غزه را به گور می‌برند

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، گفت: صهیونیست‌ها آرزوی اینکه وجبی از خاک غزه را در اختیار خود بگیرند به گور می‌برند.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، گفت: صهیونیست‌ها آرزوی اینکه وجبی از خاک غزه را در اختیار خود بگیرند به گور می‌برند.

ابوالقاسم رئوفیان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: حملات اخیر رژیم صهیونیستی به مردم بی‌گناه غزه نشان از وحشت و نگرانی شدید آنها از استمرار حیات سیاسی و جاافتادن دولت فلسطین در افکار عمومی اقصی نقاط جهان دارد.

وی با بیان اینکه "استحکام مبانی حکومتی فلسطینی‌ها قطعاً منجر به فروپاشی و اضمحلال رژیم غاصب صهیونیستی خواهد شد"، افزود: صهیونیست‌ها حیات سیاسی خود را هیچ‌وقت تا به این اندازه در معرض خطر ندیده بودند، بنابراین با دست زدن به اعمال وحشیانه به دور از هرگونه توجه و رعایت موازین حقوق بشری که همواره ادعای آن را دارند،‌ متوسل به رفتار خشونت‌آمیز و نسل‌کشی می‌شوند تا آنجا که مطابق گفته وزیر کشور رژیم صهیونیستی قصد اشغال تمام‌عیار غزه را در سر می‌پرورانند.

دبیرکل حزب ایران اسلامی با اشاره به اینکه "مردم فلسطین نیز منتظر توسل به خشونت از سوی صهیونیست‌ها بوده‌اند"، اظهار کرد: صهیونیست‌ها دست به رفتارهای غیرانسانی و ددمنشانه‌ای زده‌اند که از سوی هیچ گروه تروریستی‌ای قابل تعریف نیست و در طول هجمه‌های بی‌امان و جنگ‌های نابرابر علیه فلسطین هیچ‌گاه تا به حال به این اندازه چهره و باطن خود را نشان نداده بودند.

رئوفیان با اشاره به اینکه "حمایت دولت‌های اسلامی که داعیه‌دار اداره مردم مسلمان در جغرافیای خود هستند نیز در حملات رژیم صهیونیستی به مردم بی‌گناه غزه مزید بر علت بوده است"، گفت: علاوه بر خوی وحشیانه صهیونیست‌ها، اینکه همواره خود را در معرض حمایت و تأیید از سوی برخی کشورهای اسلامی می‌بینند، از جمله عواملی است که به آن‌ها اجازه می‌دهد در این حد و با این شکل علیه مردم بی‌گناه غزه در سرزمین آن‌ها به جنگ نابرابر متوسل شوند.

وی ادامه داد: برخی مطرح می‌کنند که رژیم صهیونیستی از حق خود دفاع می‌کند و اسم این حملات را دفاع می‌گذارند در حالی‌که دفاع را فلسطینی‌ها انجام می‌دهند و انتفاضه سوم علیه خشونت اخیر صهیونیست‌ها شکل می‌گیرد. هرچه پیش می‌رویم رژیم صهیونیستی احساس می‌کند که از آتشی که خود به راه انداخته است باید ناکام بیرون بیاید در حالی‌که قطعاً در این آتش خواهد سوخت و آرزوی اینکه وجبی از خاک غزه را در اختیار بگیرد به گور می‌برد.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به حضور مردم در روز قدس، اظهار کرد: امام (ره) نقشه‌ای پیش پای ملل آزادی‌خواه جهان بویژه ملت‌های مسلمان و مردم ایران اسلامی قرار داد. ملت آگاه و بیدار فلسطین قطعاً انتفاضه سوم را ادامه خواهند داد و قطعات سنگی که در دست کودکان فلسطینی است پیروزی بزرگی را برای جبهه حق مردم آزادی‌خواه فلسطین فراهم می‌آورد و ایران هم به حمایت بی‌دریغ خود از استقلال‌طلبی و دفاع از ارزش‌ها از سوی مردم غزه ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha