• جمعه / ۳ مرداد ۱۳۹۳ / ۱۶:۳۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 93050301431
  • منبع : نمایندگی مرکزی

/روز قدس؛ هشداری بزرگ به اسرائیل/

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام :غایت آرمان‌های صهیونیسم سلطه بر جهان است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام :غایت آرمان‌های صهیونیسم سلطه بر جهان است

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مبانی فکری صهیونیست‌ها و پروتکل 24‌گانه‌ی صهیونیسم گفت: غایت آرمان‌های صهیونیسم سلطه بر جهان است و این مهم در تمامی بندهای این نظام‌نامه یاد شده مشهود است.

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مبانی فکری صهیونیست‌ها و پروتکل 24‌گانه‌ی صهیونیسم گفت: غایت آرمان‌های صهیونیسم سلطه بر جهان است و این مهم در تمامی بندهای این نظام‌نامه یاد شده مشهود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، حسین مظفر در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در مصلای بیت‌المقدس اراک با اشاره به حمام خونی که در غزه به راه افتاده است و با انتقاد از سکوت مرگبار نظام‌های جهانی در این خصوص گفت: استکبار جهانی حمایت همه‌جانبه‌ی خود را راهی اسرائیل کرده و مجامع بین‌المللی در این میان چشم خود را بر جنایت‌های اسرائیل و رفتار آمریکا بسته است.

وی با اشاره به اختصاص بودجه‌ی چند میلیارد دلاری توسط آمریکا برای حمایت از اسرائیل و از بین بردن فلسطین گفت: شورای امنیت سازمان ملل در چند روز اخیر چند جلسه برگزار کرده ولی در مصوبات و قطعنامه‌های خود هیچگونه حرفی از مظلومیت مردم غزه در برابر اسرائیل نزده و تنها به سقوط هواپیمای مالزی در شرق اکراین و آسیب دیدن مسیحیان در جریان اقدامات داعش پرداخته است.

وی همچنین با بیان این‌که اسرائیل بر حمله به بیمارستان‌ها و مدارس غزه اصرار و مداومت دارد و بر این نکته تأکید کرده است افزود: سؤال اینجاست که چرا جامعه جهانی در این خصوص سکوت پیشه کرده است.

وی با تأکید براین‌که حمایت از مردم مظلوم فلسطین وظیفه‌ی تمامی مسلمانان بوده و بنیانگذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری نیز بر این مهم تأکید دارند، افزود: برخی این سؤال را طرح می‌کنند که چرا ایران در مسایل و اختلافات عبری‌عربی وارد شده و به مسایل قومی و سرزمینی این منطقه توجه دارد .

وی با بیان این‌که آنچه در این منطقه جریان دارد دعوای سرزمینی نیست و این رژیم اهداف خطرناک بزرگی را از این جنگ‌افروزی دنبال می‌کند، گفت: امام در سال 42 فرمود اسرائیل یک غده سرطانی است که باید محو شود؛ از طرفی این سرزمین قبله‌ی اول مسلمین بوده و به واسطه‌ی حضور انبیای بزرگ الهی در آن در ادوار مختلف تاریخ، سرزمینی مقدس برای تمامی ادیان الهی است و همه مسلمانان و مردم آزادیخواه در تمامی ادیان باید نسبت به حفظ احترام و بزرگداشت این سرزمین تلاش کرده و از سلطه‌ی استکبار بر این سرزمین جلوگیری کنند.

وی همچنین به موقعیت سوق‌الجیشی این منطقه اشاره کرد و گفت: مجاورت این منطقه با کانال سوئز، قرار گرفتن آن در قلب جهان عرب و شرق دریای مدیترانه و اتصال شرق و غرب از این نقطه، از جمله مواردی است که آن را به یک نقطه مهم استراتژیک تبدیل کرده است.

وی افزود: فلسطین و خاورمیانه بزرگترین منابع انرژی جهان را در اختیار دارند که این نکته در کنار دیگر موارد یاد شده، از عوامل مهمی است که این منطقه را برای قدرت‌های سلطه‌گر جذاب کرده است و ما باید به خوبی نسبت به اهداف سلطه‌جویانه‌ی استکبار در این منطقه شناخت داشته و عکس‌العمل مناسبی در برخورد با آنها نشان دهیم.

وی در ادامه با اشاره به مبانی فکری صهیونیست‌ها و پروتکل 24‌گانه‌ی صهیونیسم گفت: غایت آرمان‌های صهیونیسم سلطه بر جهان است و این مهم در تمامی بندهای نظام‌نامه‌ی یاد شده مشهود است.

وی با تشریح برخی موارد ذکر شده در این پروتکل که همگی بر رجحان صهیونیست‌ها بر دیگر مردم جهان تأکید داشته و هرگونه ظلم و تجاوز در قبال مردم دیگر ادیان و کشورها جز امریکا را مجاز می‌داند افزود: آنان تخریب خانه‌های فلسطینیان را عبادت شمرده و این کار را برای دستیابی به قرب خدا انجام می‌دهند.

وی به اجزای پرچم اسرائیل اشاره کرد و گفت: دو نوار آبی و یک ستاره در این پرچم نشانگر رویای آنها در خصوص دستیابی به سلطه بر تمامی سرزمین‌های مابین نیل تا فرات است. آنها برای دستیابی به این هدف به فلسطین آمده و اشغال برای تسلط بر نیل تا فرات را از این منطقه آغاز کردند.

وی تأکید کرد: با توجه به آرمان خطرناک صهیونیسم، وظیفه‌ی ما هوشیاری در برابر نقشه‌های آنها و دفاع از مردم ستمدیده‌ی فلسطین برای بیرون راندن اشغالگران از سرزمین‌های اشغالی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha