• یکشنبه / ۲۹ تیر ۱۳۹۳ / ۱۷:۴۵
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 93042916840
  • منبع : نمایندگی گیلان

رئیس جهاددانشگاهی استان گیلان:

اجر و پاداش آتش نشانان را فقط خدا می تواند جبران کند

ایسنا/گیلان رئیس جهاددانشگاهی استان گیلان گفت: حرفه آتش نشانی از مشاغل سخت و زیان آور است که اجر و پاداش آن را فقط خدا می‌تواند جبران کند.

رئیس جهاددانشگاهی استان گیلان گفت: حرفه آتش نشانی از مشاغل سخت و زیان آور است که اجر و پاداش آن را فقط خدا می‌تواند جبران کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه گیلان، مهندس جمشید رسایی رئیس جهاد دانشگاهی گیلان و تنی چند از مدیران این نهاد با حضور در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سوانح سوختگی ولایت رشت از نزدیک با آتش نشان مصدوم "حسین تقی زاده" ملاقات کردند.

مهندس رسایی با ابراز خرسندی از روند رو به بهبود وضعیت جسمی این آتش نشان گفت: امثال شما و امید عباسی ها که برای نجات جان مردم، سلامت جان خود را به خطر می‌اندازید قابل احترام برای جامعه هستید. حرفه آتش نشانی از مشاغل سخت و زیان آور است که اجر و پاداش آن را فقط خدا می‌تواند جبران کند.

رئیس جهاددانشگاهی استان گیلان با آرزوی سلامتی برای این عزیز و بهروزی در وظایف سازمانی سایر عزیزان زحمتکش آتش نشانی از زحمات کادر پزشکی علی الخصوص پرستاران پر توان و صبور بیمارستان ولایت که در جهت بهبودی حال بیماران تلاش می کنند، سپاسگزاری کرد.

علی مقصودی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور مهندس رسایی رئیس جهاد دانشگاهی استان گیلان و سپاس از شهروندان قدرشناس رشت که با مراجعه به بیمارستان ولایت جویای حال این آتش نشان شدند و مسوولان و مدیران استانی و شهری که روند درمان آتش نشان مصدوم را پیگیری کردند سپاسگزاری کرد.

حسین تقی زاده آتش نشان مصدوم نیز از حضور رئیس جهاددانشگاهی گیلان سپاسگزاری کرد و سلامتی برای همه خادمان به مردم را از خداوند متعال خواستار شد.

به گزارش ایسنا، به لطف خداوند و دعای هم میهنان و تلاش ستودنی تیم پزشکی خوشبختانه حال عمومی "حسین تقی زاده" آتش نشان جان برکف رشتی که روز چهارشنبه ۲۵ تیر ۹۳ مصادف با اولین شب قدر در عملیات اطفای حریق ساختمان پنج طبقه در خیابان ۱۰۴ گلسار دچار سانحه برق گرفتگی شد، رو به بهبودی است.

حریق چه شد؟

حسین تقی زاده هنگامی که چشمانش را گشود نخستین کلماتی که بر زبان آورد، این بود " حریق چه شد؟" که این کلمات نشان از وظیفه شناسی توام با اخلاص و احساس مسئولیت، به امر خطیر خدمت رسانی به شهروندان گرانقدر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha