• یکشنبه / ۸ تیر ۱۳۹۳ / ۰۹:۵۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 93040804406
  • خبرنگار : 90089

حسینی‌صدر: امیدواریم لایحه‌ی حمایت از تولید تا پایان سال تقدیم و تصویب شود

حسینی‌صدر: امیدواریم لایحه‌ی حمایت از تولید تا پایان سال تقدیم و تصویب شود

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ابراز امیدواری کرد که لایحه حمایت از تولید ملی تا قبل از پایان سال تقدیم مجلس و تا پایان سال برای اجرا به دولت ابلاغ شود.

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ابراز امیدواری کرد که لایحه حمایت از تولید ملی تا قبل از پایان سال تقدیم مجلس و تا پایان سال برای اجرا به دولت ابلاغ شود.

مؤید حسینی صدر، در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (یاسنا)، گفت: طرح حمایت از تولید مجلس طرح خوبی بود ولی به دلیل بار مالی و مغایرت با اصل 75 قانون اساسی در مجلس رد شد. حال اگر لایحه‌ای تحت همین عنوان از سوی دولت به مجلس ارسال شود این مشکل برطرف می‌شود.

وی با تاکید بر این که اگر دولت اراده کند می‌تواند حمایت‌های خوبی از تولید داشته باشد، گفت: تصویب لایحه‌ی حمایت از تولید ملی قدم بسیار موثری برای حمایت از این بخش مولد و تاثیرگذار است.

نماینده‌ی مردم خوی در پیشنهادی خواستار توجه دولتمردان به طرح حمایت از تولید مجلس به عنوان پیش‌نویس لایحه حمایت از تولید ملی شد و افزود: دولت می‌تواند طرح مجلس را به عنوان پیش نویسی مورد بررسی و بازنگری قرار داده و مثلا در خصوص نحوه‌ی اختصاص سرمایه‌ی صندوق توسعه ملی و سایر حمایت‌های مد نظر بسته‌ی حمایتی خوبی را به مجلس بیاورد و مجلس یقینا از این لایحه حمایت خواهد کرد.

حسینی صدر، آزادسازی و ارزیابی وسایل بنگاههای اقتصادی، کمک به اختصاص یارانه سود بانکی، افزایش سهم دولت در بیمه‌ی کارگران واحدهای تولیدی، توسعه و تقویت فرهنگ حمایت از برند‌های داخلی، تامین ارز مواد اولیه‌ی واحدهای تولیدی در کنار حمایت‌های مالی، بانکی،مالیاتی و گمرکی از بخش صنعت و تولید کشور را موجب شکوفایی و رونق این بخش مهم کشور دانست.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس متذکر شد: با بازنگری در رویه‌های غلط جاری، کمک خوبی به بهبود فضای تولید در قالب لایحه‌ی حمایت از تولید ملی می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha