• چهارشنبه / ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ / ۲۰:۰۶
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 93032816018
  • خبرنگار : 71038

در حاشیه بازدید از شرکت پتروشیمی لرستان

روحانی خبر داد: ایجاد شهرک صنایع پتروشیمی پایین‌دستی در استان لرستان

رییس‌جمهور در حاشیه بازدید از شرکت پتروشیمی لرستان، ضمن اعلام اینکه دولت به تعهدات خود در مورد فعال شدن هرچه بیشتر شرکت پتروشیمی لرستان عمل خواهد کرد، خبر داد که قرار است توسط کارآفرینان بخش خصوصی یک شهرک صنایع پتروشیمی پایین دستی در استان لرستان به وجود آید.

رییس‌جمهور در حاشیه بازدید از شرکت پتروشیمی لرستان، ضمن اعلام اینکه دولت به تعهدات خود در مورد فعال شدن هرچه بیشتر شرکت پتروشیمی لرستان عمل خواهد کرد، خبر داد که قرار است توسط کارآفرینان بخش خصوصی یک شهرک صنایع پتروشیمی پایین دستی در استان لرستان به وجود آید.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اعزامی به لرستان، حسن روحانی گفت: البته آماده‌سازی‌های لازم برای ایجاد این شهرک توسط دولت انجام خواهد شد ولی مابقی کار توسط بخش خصوصی به پیش خواهد رفت.

وی گفت: ایجاد این شهرک اشتغال‌زایی خوبی را در سطح استان به وجود می‌آورد و محصولات دارای ارزش افزوده بیشتری نسبت به شرکت پتروشیمی لرستان تولید خواهد کرد.

رییس جمهور در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه استان لرستان دارای استعدادهای فراوانی در زمینه صنعتی است، گفت: قرار شد که زمینه‌سازی برای توسعه صنایع لاستیک‌سازی و سنگ‌بری مدرن در این استان ایجاد شود.

روحانی با بیان اینکه دولت تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا به قول‌هایی که در ارتباط با موضوع کشاورزی در این استان داده عمل کند، اظهار کرد: توسعه بخش کشاورزی اشتغالزایی زیادی را ایجاد می‌کند و ما به قول‌هایی که وعده داده‌ایم در ظرف یک سال و سال آینده انجام دهیم، عمل خواهیم کرد.

وی همچنین به اقدامات دولت که برای گسترش دامپروری مدرن و توسعه گردشگری در این استان انجام شده، گفت: همه این اقدامات منجر به توسعه این استان و ایجاد اشتغال خواهد شد.

رییس جمهور با بیان اینکه استان لرستان از لحاظ اشتغال دچار مشکل است و مردم نیز در مسیر استقبال خواستار این بودند که به موضوع اشتغال در استان توجه بیشتری شود، گفت: ان‌شاءالله با اقداماتی که انجام خواهد شد، شاهد خواهیم بود که بخشی از این مشکل حل شود.

روحانی با اشاره به حضورش در جلسه توسعه و سرمایه‌گذاران استان لرستان، گفت: در این جلسه که کارآفرینان این استان و همچنین کارآفرینانی از نقاط دیگر کشور و همچنین ایرانیان خارج از کشور حضور داشتند، اراده جدی دیدم.

وی گفت: دولت از بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری و فعالیت در این استان دعوت می‌کند و تسهیلات لازم را نیز فراهم خواهد کرد.

رییس جمهور ادامه داد: من در آن جلسه اعلام کردم که صندوق در بخش تسهیلات برای این استان در نرخ سود تسهیلات تخفیف قائل خواهد شد و ان‌شاءالله با این موضوع و انجام دیگر اقدامات شاهد تحولات خوبی در استان خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha