• چهارشنبه / ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۸:۰۹
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 93032816005
  • منبع : نمایندگی لرستان

معاون پارلمانی رییس جمهور:جلوگیری از خام فروشی نفت، برنامه دولت تدبیر امید است

معاون پارلمانی رییس جمهور:جلوگیری از خام فروشی نفت، برنامه دولت تدبیر امید است

معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: امروز برنامه دولت تدبیر و امید در چارچوب یک سیاست منطقی و مدبرانه مبنتی بر اقتصاد مقاومتی است.

معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: امروز برنامه دولت تدبیر و امید در چارچوب یک سیاست منطقی و مدبرانه مبنتی بر اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری در اجتماع مردم شهرستان پلدختر، افزود: نرخ و آمار بالای بیکاری استان از جمله ن پلدختر به واقع مشکلات اقتصادی زیادی را برای مردم و دولت ایجاد کرده که باید با یک برنامه ریزی هدفمند و مشخص و همچنین مشارکت فعال و موثر بخش خصوصی، برای ریشه کنی این معضل اساسی چاره اندیشی شود.

وی با بیان این‌که مشکل بیکاری در راس مطالبات مردم استان لرستان قرار دارد، اظهار کرد: برهمین اساس، رشد و توسعه اقتصادی استان لرستان با هدف رفع معضلات و مشکلات ناشی از آن ، به ویژه معضل بیکاری در اولویت برنامه های دولت تدبیر و امید قرار دارد.

انصاری با بیان این‌که برای برون رفت از این مشکل و همچنین ایجاد تحرک و پویایی در حوزه‎های اقتصادی استان، باید با تدبیر و برنامه ریزی علمی و کارشناسی و بهره مندی از توان و ظرفیت نیروی انسانی بومی و کارآمد استان به خوبی استفاده شود، ادامه داد: امروز برنامه دولت تدبیر و امید در چارچوب یک سیاست منطقی و مدبرانه مبنتی بر اقتصاد مقاومتی است؛ چراکه تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی موجود و کاهش نرخ بیکاری کشور، اجرای اصل اقتصاد مقاومتی است. به عقیده من راهکار اصلی درمان بیماری اقتصاد کشور، اجرای یک بسته سیاستی کارآمد است که در آن باید از ظرفیت نیروها و امکانات موجود در کشور به خوبی استفاده شود.

وی یادآور شد: مهمترین برنامه‌های دولت برای تامین اعتبارات و منابع مالی موردنیاز برای رشد و توسعه اقتصادی کشور فراهم کردن زمینه مشارکت بخش خصوصی است.

این مقام مسئول اضافه کرد: اگر زمینه مناسب برای مشارکت و سرمایه گذاری اقتصادی چهار میلیون ایرانی مقیم خارج از کشور را در حوزه های مختلف صنعتی و تولیدی فراهم کنیم، به یقین شاهد بروز تحولی اساسی در حوزه های تولیدی، صنعتی و اقتصادی کشور با ایجاد فرصت های شغلی مولد خواهیم بود.

وی جلوگیری از خام فروشی نفت و رفع موانع سرمایه گذاری را از دیگر برنامه‌های دولت تدبیر و امید دانست‌ و گفت: کشور ترکیه با تدبیر و سرمایه گذاری غیر دولتی توانست از تورم سه رقمی رها و 100 درصد بودجه خود را از مالیات تامین کند.

این مقام مسئول با بیان این‌که باید براساس مطالبات و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی از خام فروشی نفت فاصله گرفت و آن را به مشتقات دیگر تبدیل و عرضه کرد، گفت: انسجام و همراهی ملی رمز پیروزی و موفقیت در عرصه های مختلف است. دولت دکتر روحانی، دولتی فراجناحی است که تمایل دارد از ظرفیت همه جناح های سیاسی کشور بهره مند شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha