• یکشنبه / ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 93031809162
  • منبع : نمایندگی کرمان

کشف 9 بسته هروئین در معده دو قاچاقچی

کشف 9 بسته هروئین در معده دو قاچاقچی

ایسنا/کرمان با هوشیاری ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان ریگان از دو نفر مسافر بیش از 550 گرم هروئین که داخل معده خود جاسازی کرده بودند، کشف و ضبط شد.

با هوشیاری ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان ریگان از دو نفر مسافر بیش از 550 گرم هروئین که داخل معده خود جاسازی کرده بودند، کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر، فرمانده انتظامی شهرستان ریگان در تشریح این خبر گفت: به دنبال گزارشات مردمی مبنی بر جابجایی مواد مخدر به صورت انباری، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و دو نفر مظنون ریگانی 21 و 23ساله که قصد مسافرت به استان‌های شمالی داشتند را شناسایی و دستگیرکردند.

وی افزود: ماموران پس انتقال متهمان به مقر پلیس و با انجام اقدامات لازم 9 بسته مواد مخدر از نوع هروئین که جمعا مقدار 560 گرم بود و بصورت بلع و داخل معده جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

این مسئول انتظامی با اشاره به عزم جدی پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ و عاملان ناامنی بیان کرد: در این رابطه دو نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

ناکامی سوداگران مرگ در انتقال 203 کیلوگرم مواد افیونی

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان نیز از دستگیری دو قاچاقچی و کشف 203 کیلو مواد مخدر در عملیات ضربتی روز گذشته پلیس گلباف و راین خبر داد.

سرهنگ "عبدالعلی روانبخش" در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی بخش گلباف و راین این فرماندهی با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از انتقال یک محموله مواد مخدر از مسیرهای شرقی این بخش به مرکز استان مطلع شدند.

وی با اشاره به تحت نظر گرفتن مسیرهای احتمالی انتقال محموله مواد افیونی، افزود: ماموران انتظامی هنگام ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی به دو دستگاه خودرو پژو مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان خاطرنشان کرد: رانندگان این خودروها بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کردند که با تلاش به موقع پلیس متوقف و در بازرسی یکی ازآْنها 203 کیلوگرم تریاک کشف شد. در این رابطه دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضایی شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha