• یکشنبه / ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۶:۵۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 93031105763

نشست دوستان سوریه،

نماینده پارلمان غنا: بحران سوریه بازی است که کشورهای غربی شروع کرده‌اند

نماینده پارلمان غنا در دومین اجلاس دوستان سوریه عنوان کرد: بحرانی که در سوریه اتفاق افتاده بازی است که کشورهای غربی و قدرتمند شروع کرده‌اند.

نماینده پارلمان غنا در دومین اجلاس دوستان سوریه عنوان کرد: بحرانی که در سوریه اتفاق افتاده بازی است که کشورهای غربی و قدرتمند شروع کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فرانکو بوواکی آجین گفت: خیلی از سوری‌ها از قدیم در غنا زندگی می‌کردند و غنا را خانه دوم خود می‌دانند. آنها به عنوان تاجر در رشد اقتصادی غنا نقش زیادی داشتند به همین دلیل نیز غنا از بحران سوریه به شدت متاثر شد؛ چرا که پذیرای شمار زیادی از آنها بود.

وی ادامه داد: سوریه با یک بحران مواجه است و وظیفه ماست که به آن کمک کنیم. ما در غنا این را به عنوان وظیفه خود می‌دانیم و به دنبال راه‌حلی برای سوریه هستیم به ویژه مردم سوریه که با مهاجرت و جنگ و خونریزی مواجه هستند.

نماینده پارلمان غنا خاطرنشان کرد: صدها نفر در سوریه جان می‌دهند که قربانیان آن اکثرا زنان و کودکان هستند به همین دلیل خواستار راه‌حل سیاسی برای پایان یافتن این بحران هستیم و آرزو می‌کنیم صلح به سوریه باز گردد.

وی گفت: برای اتمام این مناقشات باید از سوریه حمایت کنیم و حق تعیین حاکمیت را به مردم سوریه بدهیم. این بازی است که کشورهای غربی و قدرتمند شروع‌ کرده‌اند و با تفرقه‌افکنی مشکل سوریه را بیشتر می‌کنند. ما معتقدیم این امر فقط از طریق دموکراسی حل می‌شود.

نماینده پارلمان غنا در پایان با اشاره به انتخابات سوریه ابراز امیدواری کرد که این انتخابات بتواند اصول دموکراسی را در سوریه پیاده کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha