• سه‌شنبه / ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۴:۴۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 93021611015
  • منبع : نمایندگی گلستان

انهدام باند سرقت در مینودشت

انهدام باند سرقت در مینودشت

ایسنا/گلستان ماموران نیروی انتظامی شهرستان مینودشت، اعضاء یک باند سرقت چهار نفره را دستگیر کردند.

ماموران نیروی انتظامی شهرستان مینودشت، اعضاء یک باند سرقت چهار نفره را دستگیر کردند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جانشین فرمانده انتظامی گلستان در خصوص جزئیات دستگیری این افراد گفت: در پی سرقت مسلحانه سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو 405 ماموران پس از اطلاع از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ ˈعلی اکبر جاویدان ˈ افزود: ماموران انتظامی متشکل از عوامل پلیس آگاهی، اطلاعات و انتظامی به محل مورد نظر اعزام که به محض رسیدن به محل، راننده سواری پژو به مأموران اعلام کرد دو نفر را به عنوان مسافر سوار کردم اما در بین راه راکب و ترک نشین یک دستگاه موتور سیکلت به خودروی من نزدیک شده و با تهدید اسلحه و با کمک دیگر سرنشینان خودرو مرا پیاده کرده و سریعا از محل گریختند.

وی گفت: بلافاصله مراتب از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به کلیه واحدهای انتظامی در سطح شهرستان و شهرهای اطراف اعلام که دقایقی بعد خودروی مورد نظر در یکی از محلات سطح شهر مشاهده شد.

جاویدان تصریح کرد: سرنشینان خودروی سرقتی بدون توجه به دستور ایست پلیس به سرعت از محل متواری و شروع به دور زدن در سطح شهر کردند که در همین حین به شدت به تیر برق برخورد کردند.

جانشین فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه متهمان با استفاده از تاریکی محل از محل گریختند، افزود: پس از تعقیب و گریزی متهمان در مخفیگاهشان به دام افتادند.

جاویدان با اشاره به کشف شش قبضه سلاح ممنوعه و سرد، سه دستگاه گوشی تلفن همراه و توقیف یک دستگاه موتورسیکلت از متهمان گفت: متهمان در تحقیقات تخصصی به سرقت مسلحانه خودرو و سرقت به عنف نیز اعتراف کردند.

به گفته وی، در بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد دو تن از سارقان دارای 13 فقره سوابق کیفری از قبیل ضرب و جرح، اختلال در نظم و امنیت عمومی، سرقت‌های به عنف، ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان استعمال مواد مخدر و دیگر سوابق هستند.

جانشین فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: خودروی سرقتی پس از کشف تحویل مالباخته شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha