• دوشنبه / ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۵:۰۶
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 93021510245
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

اعمال محدودیت تردد در محور «بندرعباس حاجی‌آباد»

ایسنا/هرمزگان معاون راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی هرمزگان از انسداد تونل 17 شهریور و راهدار فداکار طی روزهای آینده خبر داد.

معاون راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی هرمزگان از انسداد تونل 17 شهریور و راهدار فداکار طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی خلیج‌فارس، «عباس شرفی» افزود: تونل‌های مذکور بعلت تکمیل سیستم روشنایی و تهویه تونل مسدود می‌شود.

وی در تشریح جزئیات روز و ساعت‌های انسداد این تونل‌ها گفت: محور «بندرعباس - حاجی‌آباد» کیلومتر 103 باند رفت از ساعت 7 صبح تا 5 بعدازظهر روزهای 15 تا 19 اردیبهشت مسدود است که رانندگان می‌توانند در مدت زمان مسدودی محور مذکور از باند برگشت محور «بندرعباس حاجی‌آباد» که بصورت دو طرفه در نظر گرفته شده، تردد کنند.

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان هم‌چنین از مسدودی محور «بندرعباس - حاجی‌آباد» کیلومتر 103باند برگشت خبر داد و افزود: این محور نیز از 20 تا 24 اردیبهشت‌ماه از 7 صبح تا 17 مسدود است و باند رفت بنوان محور جایگزین در نظر گرفته شده است.

به‌گفته‌ی وی، این محور نیز بصورت دو طرفه عمل می‌کند.

وی در ادامه از مسدود شدن کیلومتر 103 باند رفت محور «بندرعباس حاجی‌آباد» از 25 تا 29 اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: بر این اساس رانندگان برای تردد در این محور باید از ساعت 7 تا 17 از محور برگشت «بندرعباس حاجی‌آباد» تردد کنند.

شرفی با اشاره به مسدود شدن کیلومتر 103 باند برگشت «بندرعباس حاجی آباد افزود: این محور 30 اردیبهشت‌ماه تا 3 خرداد نیز مسدود است و رانندگان باید برای تردد از محور رفت «بندرعباس حاجی‌آباد» تردد کنند.

معاون راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی هرمزگان با بیان اینکه در زمان مسدود بودن هر یک از محورها، مسیر برگشت به صورت دو طرفه عمل می‌کند از رانندگان خواست با احتیاط و سرعت مطمئنه حرکت کنند تا از وقوع هر حادثه جلوگیری شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha