• یکشنبه / ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۵:۳۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 93021409446
  • منبع : نمایندگی کردستان

نماینده سنندج مطرح کرد

ضرورت رسیدگی به وضعیت معیشتی معلمان

نماینده مردم شهرستان های سنندج دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت رسیدگی به وضعیت معیشتی معلمان تاکید کرد.

نماینده مردم شهرستان های سنندج دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت رسیدگی به وضعیت معیشتی معلمان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کردستان، سید احسن علوی، امروز 14 اردیبهشت در مراسم تجلیل از معلمان نمونه آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج، با اشاره به هفته گرامیداشت مقام معلم و سالگرد شهادت شهید مطهری، اظهار کرد: شهید مطهری، حوزه و دانشگاه را با هم آشتی داد.

وی افزود: شهید مطهری دانشجویان تشنه و جویای معرفت را از چشمه سار نور و معرفت و دانایی سیراب کرد.

علوی عنوان کرد: شهید مطهری همه مکاتب را می شناخت و در مقابل انحرافات عقیدتی و دینی حساسیت کامل داشت.

وی با اشاره به اینکه ارزش بعضی از کارها مقطعی بوده و ماندگار نیست، اعلام کرد: ارزش کارهای علمی و فرهنگی حتی بعد از مرگ فرد نیز در دنیا ماندگار است.

نماینده مردم شهرستان های سنندج دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌ خداوند در قرآن کریم به هیچ مسئله دیگری به اندازه علم آموزی اهمیت نداده است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود بیان کرد: در نظام تعلیم و تربیت ما مانند خیلی از بخش های دیگر کشور سلیقه ای عمل می شود که باید این امر در آموزش و پرورش برچیده شود.

علوی به اجرای نظام 3-3-6 اشاره و تصریح کرد: این طرح مشکلاتی را برای معلمان ما در ابتدای امر فراهم کرد که ناشی از ناهماهنگی لازم در خصوص اجرای این طرح بود.

وی به ضرورت اجرای طرح رتبه بندی معلمان تاکید کرد و ادامه داد: امیدوارم این طرح دوباره در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گیرد و با آن موافقت شود.

نماینده مردم شهرستان های سنندج دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وضعیت معیشتی معلمان تعریف چندانی ندارد، ذکر کرد: امیدواریم مسئولان در این مورد چاره اندیشی کنند.

وی با بیان اینکه مصالح یک معلم، انسان ها، ارزش ها و فضیلت ها هستند، خاطرنشان کرد:‌ مسئولان باید ملاک توسعه را توسعه انسانی و آموزش و پرورش قرار دهند.

علوی در پایان یادآور شد: در بودجه سال 93 تلاش کردیم که بخشی را برای جبران سرانه دانش آموزی مدارس اختصاص دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha