• یکشنبه / ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۴:۳۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 93021409368
  • منبع : نمایندگی البرز

نماینده کرج:

معلمان دغدغه‌های خود را به گوش مسئولین برسانند

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین باید شرایطی را فراهم کنند تا معلمان بتوانند دغدغه‌های خود را بیان کنند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین باید شرایطی را فراهم کنند تا معلمان بتوانند دغدغه‌های خود را بیان کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) عزیز اکبریان، در مراسم تجلیل از معلمان نمونه کشوری، استانی و منطقه ای که با حضور امام جمعه کرج، استاندار البرز، اعضای شورای اسلامی شهر کرج، مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و مدیرکل جهاد کشاورزی استان و فرهنگیان البرز که شامگاه روزگذشته(13 اردیبهشت)، در کانون فرهنگی تربیتی امام علی(ع) برگزار شد، طی سخنانی اظهارکرد: همه پیشرفت‌های معنوی و مادی بشر ریشه در تربیت افراد دارد که از منبع زلال ایمان، معرفت، تعهد و ایثار معلم سیراب می‌شوند.

وی افزود: هفته معلم نشانه‌ای است که بدانیم بدون حضور معلمان، تعلیم و تربیت و یادگیری کاری از پیش نخواهیم برد لذا باید با نهایت خلوص از معلمان این مرز و بوم که زمینه توسعه کشور را فراهم می‌آورند، قدردانی به عمل آورد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: امسال در لایحه بودجه تنها وزارتخانه‌ای که 30 درصد افزایش بودجه داشته وزارت آموزش و پرورش بوده و دیگر وزارتخانه‌ها حداکثر تا 18 درصد بوده و بعضی وزارتخانه‌ها همان میزان بودجه سال قبل برای آنان لحاظ شده است.

اکبریان در ادامه این افزایش بودجه را نشان دهنده توجه مجلس به آموزش و پرورش دانست و گفت: در خصوص پیگیری نظام هماهنگ فرهنگیان کاستی‌هایی وجود دارد که امیدواریم با تصویب لایحه آن گامی موثر در جهت احقاق حقوق معلمان برداشته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نحوه برگزاری جشن روز معلم اشاره کرد و افزود: هفته معلم فرصت مناسبی است تا معلمان بتوانند دغدغه‌های خود را با مسئولین در میان بگذارند لذا بهتر است برای معلمان میزگرد برگزار کرد تا آنان با مسئولین سخن بگویند چرا که تعریف و تمجید صرف از معلمان کاری از پیش نمی برد.

نماینده مردم کرج در پایان گفت: امیدواریم با همکاری مسئولین علاوه بر رفع دغدغه‌های معلمان در جهت بهبود وضع معیشتی آنان اقدامات مؤثرتری صورت گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۲-۱۴ ۱۴:۳۳

به خدا معلم خيلي بدبخته تو اين جامعه

avatar
۱۳۹۳-۰۲-۱۴ ۱۴:۴۲

باسلام همه مسئولان ارشد مملکتي از دغدغه هاي فرهنگيان آگاه هستند ولي برخلاف شعارها هيچ قدم مثبتي برداشته نمي شود درکشور مااز آرايشگر گرفته تاتمام حرفه ها اتحاديه صنفي دارند ولي آموزش وپرورش بايک ميليون وسيصدهزار نفر اتحاديه ندارد افسوس افسوس