• شنبه / ۳ اسفند ۱۳۹۲ / ۰۹:۵۸
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 92120300913

مدیرعامل بانک آینده تاکید کرد

ضرورت تمرکز بر بانکداری مجازی

ضرورت تمرکز بر بانکداری مجازی

مدیرعامل بانک آینده گفت: بانکداری مجازی موجب رضایت مندی مشتریان، افزایش کیفیت خدمات و ارتقای سود بیشتر سهامداران می شود لذا تمرکز بر بانکداری مجازی ضروری است.

مدیرعامل بانک آینده گفت: بانکداری مجازی موجب رضایت مندی مشتریان، افزایش کیفیت خدمات و ارتقای سود بیشتر سهامداران می شود لذا تمرکز بر بانکداری مجازی ضروری است.

به گزارش خبرنگار بانک و بیمه خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، جلال رسول اف با بیان اینکه برای پیشرفت در بانکداری مجازی نیازمند ارتقاء دانش کارکنان بانک‌ها و رقابت در فضای سالم هستیم گفت: در حال حاضر هزینه های مرتبط با افزایش شعب بسیار زیاد است بنابراین لازم است تا عملیات بانکی به سمت مجازی شدن پیش برود.

وی افزود: از نکات مثبت بانکداری مجازی کاهش نیروی انسانی و افزایش درآمد حاصل از کارمزد و مراجعه کمتر مشتریان به بانک هاست ، همچنین امنیت جابه جایی پول و سهولت کار بانکی را به همراه دارد.

رسول اف با بیان اینکه نقش شعب در خدمات مالی و سرمایه گذاری بسیار مهم است، افزود: در این زمینه روسای شعب بانک ها باید فرهنگ سازی کنند تا همزمان خدمات نوین بانکی و استفاده از آن برای مشتریان و کارکنان شکل گیرد.

مدیرعامل بانک آینده خاطرنشان کرد که در سالهای اخیر تعداد کارت های عابربانک تقریبا 8 برابر شده و تعداد خودپردازها نیز افزایش داشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha