مدیرعامل بانک آینده گفت: بانکداری مجازی موجب رضایت مندی مشتریان، افزایش کیفیت خدمات و ارتقای سود بیشتر سهامداران می شود لذا تمرکز بر بانکداری مجازی ضروری است.
به گزارش خبرنگار بانک و بیمه خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، جلال رسول اف با بیان اینکه برای پیشرفت در بانکداری مجازی نیازمند ارتقاء دانش کارکنان بانکها و رقابت در فضای سالم هستیم گفت: در حال حاضر هزینه های مرتبط با افزایش شعب بسیار زیاد است بنابراین لازم است تا عملیات بانکی به سمت مجازی شدن پیش برود.
وی افزود: از نکات مثبت بانکداری مجازی کاهش نیروی انسانی و افزایش درآمد حاصل از کارمزد و مراجعه کمتر مشتریان به بانک هاست ، همچنین امنیت جابه جایی پول و سهولت کار بانکی را به همراه دارد.
رسول اف با بیان اینکه نقش شعب در خدمات مالی و سرمایه گذاری بسیار مهم است، افزود: در این زمینه روسای شعب بانک ها باید فرهنگ سازی کنند تا همزمان خدمات نوین بانکی و استفاده از آن برای مشتریان و کارکنان شکل گیرد.
مدیرعامل بانک آینده خاطرنشان کرد که در سالهای اخیر تعداد کارت های عابربانک تقریبا 8 برابر شده و تعداد خودپردازها نیز افزایش داشته است.
انتهای پیام
نظرات