• شنبه / ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ / ۱۴:۵۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 92111913667
  • منبع : نمایندگی زنجان

جاسازی ماهرانه موادمخدر در پژو 405

جاسازی ماهرانه موادمخدر در پژو 405

ایسنا/زنجان با تلاش ماموران مبارزه با موادمخدر استان زنجان، بیش از 5 کیلو مواد مخدر تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در یک دستگاه پژو 405 جاسازی شده بود، کشف شد.

با تلاش ماموران مبارزه با موادمخدر استان زنجان، بیش از 5 کیلو مواد مخدر تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در یک دستگاه پژو 405 جاسازی شده بود، کشف شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه زنجان، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان، سرهنگ «مختار شیرمحمدی» رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان با بیان این مطلب، اظهار کرد: ماموران مبارزه با موادمخدر زنجان از طریق منابع اطلاعاتی خود در جریان فعالیت یک سوداگر مرگ در امر تهیه و توزیع ماده مخدر تریاک قرار گرفتند.

وی افزود: این متهم به نام «م.ش» که در استان البرز ساکن بود، موادمخدر از نوع تریاک را در اوزان بالا تهیه و با جاسازی در خودرو پژو 405، آن را به زنجان و روستاهای اطرافش منتقل و توزیع می‌کرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ماموران در ادامه تحقیقات خود دریافتند وی قصد دارد مقادیر قابل توجهی موادمخدر از نوع تریاک را از استان البرز به زنجان منتقل کند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان گفت: به دنبال این اطلاع سه تیم ویژه تشکیل و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

شیرمحمدی با اشاره به این که متهم مذکور دارای سابقه در زمینه قاچاق موادمخدر است، تصریح کرد: ماموران روز گذشته محورهای ورودی شهرستان زنجان را تحت کنترل درآورده و موفق شدند، خودرو متهم را مشاهده و در جاده ترانزیت زنجان – خرمدره متوقف و متهم را دستگیر کنند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان تصریح‌ کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو 5 کیلو و 100 گرم موادمخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود را کشف کردند.

وی با تاکید بر مبارزه قاطع با سوداگران مرگ، گفت: متهم به دادسرا معرفی و از آن طریق با قرار مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha