• شنبه / ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ / ۱۰:۲۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 92111913239
  • منبع : نمایندگی فارس

باند سارقان مسلح در فارس متلاشی شدند

باند سارقان مسلح در فارس متلاشی شدند

ایسنا/فارس فرمانده‌ی انتظامی فارس گفت: پلیس فارس فرد شروری را که با راه‌اندازی باند سارقان مسلح، نسبت به شرارت در شهرستان شیراز اقدام می‌کرد دستگیر کرد.

فرمانده‌ی انتظامی فارس گفت: پلیس فارس فرد شروری را که با راه‌اندازی باند سارقان مسلح، نسبت به شرارت در شهرستان شیراز اقدام می‌کرد دستگیر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی فارس، سردار« سیروس سجادیان» گفت: در تاریخ 21 دی‌ماه، مأموران از وقوع یک فقره درگیری منجر به جرح در یک پاساژ واقع در یکی از خیابان‌های مرکزی شهرشیراز مطلع و برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از تحقیقات مشخص شد سه نفر به نام‌های «ن – د» و برادرش «ن – د» به اتفاق و فرد دیگری به نام «ح – غ» با سلاح گرم و سرد وارد پاساژ شده و نسبت به تیراندازی و سپس فردی را به نام «پ – ن» با چاقو مجروح و متواری اقدام شده‌اند.

فرمانده‌ی انتظامی فارس گفت: دستگیری ضاربان در دستور کار مأموران قرار گرفت و با انجام تحقیقات مشخص شد آنها اهل آبادان و مقیم شیراز هستند و با تشکیل یک باند سارق مسلح نسبت به سرقت اقدام می‌کنند.

سجادیان افزود: در بررسی سوابق و استعلام‌ها مشخص شد اعضای این باند سارق مسلح دو فقره سرقت مسلحانه یکی بوسیله‌ی سلاح شکاری و دیگری بوسیله قمه و اسلحه کلت کمری از دو باب مغازه و مجروح کردن دو نفر از شهروندان را در هنگام ارتکاب این سرقت‌ها در پرونده دارند.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی مأموران متوجه شدند متهمان «ن – د» و «ح – غ» در شهر آبادان مخفی و با هماهنگی انجام شده هر دو متهم توسط مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آن شهرستان دستگیر و به شیراز منتقل شدند.

فرمانده‌ی انتظامی فارس با بیان اینکه سرقت مسلحانه موتورسیکلت از مأموران بسیج در هنگام انجام مأموریت از دیگر سوابق اعضای این باند سرقت است، اظهار کرد: در تحقیقات انجام شده از دو سارق دستگیر شده سرقت‌های فوق با همدستی «ن – د» از آنها کشف شد.

سجادیان افزود: با توجه به شرارت‌های انجام شده توسط اعضای این باند سارق مسلح، دستگیری دیگر هم‌دست آنها در دستور کار قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی مأموران متوجه شدند وی در منزلی واقع در یکی از خیابان‌های جنوبی شیراز مخفی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در یک عملیات غافلگیرانه این سارق مسلح متواری نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی یک عدد افشانه فلفلی و یک تیغه شمشیر کشف شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha