• چهارشنبه / ۲۰ آذر ۱۳۹۲ / ۱۰:۰۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 92092014029
  • منبع : نمایندگی قزوین

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)‌مطرح کرد:مخالفت دشمنان با اصل ولایت فقیه توسط ترور

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)‌ گفت: تاریخ شهادت شهدای ترور نشان می‌دهد که ترورها از زمانی آغاز شد که اصل ولایت فقیه در جمهوری اسلامی ایران تصویب شد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)‌ گفت: تاریخ شهادت شهدای ترور نشان می‌دهد که ترورها از زمانی آغاز شد که اصل ولایت فقیه در جمهوری اسلامی ایران تصویب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌، سالار آبنوش در تجمع بزرگ دانشجویان بسیجی که در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد با بیان این‌که 16 هزار و 500 شهید ترور در کشور وجود دارد، اظهار کرد: ترور شخصیت‌های برجسته مختلف کشور از زمان تصویب اصل ولایت در قانون اساسی آغاز شد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) اظهار کرد: پس از تصویب اصل ولایت فقیه در کشور گروهک‌های تروریستی به صورت پراکنده و قارچ‌گونه در سراسر کشور ظهور و به نشانه اعتراض اقدام به ترور شخصیت‌های برجسته‌ای کردند که پیرو ولایت فقیه بودند.

وی تصریح کرد: گروهک‌های تروریستی به سلاح‌ها و مسلسل‌های پیشرفته‌ای مجهز بودند که نیروی امنیتی کشور هیچ شناختی از آن سلاح‌ها نداشت و این نشان‌دهنده نفوذ بیگانگان در بین آن‌ها بود.

آبنوش افزود: با توجه به حساسیت امر و اتفاق‌های صورت گرفته امام خمینی (ره) کلمه مطلق را به اصل ولایت فقیه اضافه کردند تا دیگران به صورت اجتهاد قانون اساسی را تخریب نکنند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) تاکید کرد: از تنظیم قانون اساسی تاکنون هیچ اسلام شناسی پیدا نشده است که بتواند ادعا کند یکی از قوانین با نظام اسلامی مطابقت ندارد، قانون اساسی ما به صورت علنی از اسلام پیروی می‌کند.

وی اضافه کرد: سایر کشورهای غربی دارای حکومت و ولایت مطلق شیطانی هستند به طوری که به بهانه ولایت فقیه زندگی خصوصی مردم را زیر ذره بین قرار داده‌اند.

آبنوش با اشاره به انتخاب و کنترل ولایت فقیه در کشور بیان کرد: 80 نفر در کشور توسط مردم انتخاب شده‌اند که به عنوان مجلس خبرگان بر رفتار و تدابیر رهبری نظارت دارند و هر سال طی 4 جلسه بررسی و دستورات و تدابیر رهبر را با اسلام تطبیق می دهند .

وی تصریح کرد: همچنین بیش از 150 مرجع تقلید رسمی مراقب رفتار و اعمال رهبری هستند و تا این لحظه هیچ کدام نتوانستند از رهبری ایرادی بگیرند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) عنوان کرد: شورای نگهبان نیز تمامی تدابیر و رفتارهای رهبر را زیر نظر دارد ، تاکنون نیز گزارشی مبنی بر خطای رهبر ارائه نشده است.

آبنوش یادآور شد: در هیچ حکومتی کنترل بر رهبر و نظام توسط افراد انتخاب شده توسط مردم وجود ندارد و این نشان‌دهنده معصومیت و قدرت رهبری است به طوری که هم اکنون جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از قدرت‌های جهان محسوب می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: مذاکرات ژنو نشان‌دهنده این امر هستند در این مذاکرات 5 قدرت جهان یک سمت و ایران در سمت دیگر بود که این نشان‌دهنده اقتدار ایران در جهان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha