• پنجشنبه / ۷ آذر ۱۳۹۲ / ۱۱:۲۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 92090704950
  • منبع : نمایندگی لرستان

کشف بیش از 500 قلم سلاح سرد در خرم‌آباد

کشف بیش از 500 قلم سلاح سرد در خرم‌آباد

ایسنا/لرستان فرمانده‌ی انتظامی خرم‎آباد از کشف بیش از 500 قلم سلاح سرد در این شهرستان خبر داد.

فرمانده‌ی انتظامی خرم‎آباد از کشف بیش از 500 قلم سلاح سرد در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی لرستان، سرهنگ «حسین نجفی» با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران افزود: هدف نیروی انتظامی ارتقای سطح امنیت اجتماع است که در راستای این طرح از 5 نفر تجهیزکننده‌ی اراذل و اوباش که به‌صورت دوره‎گرد نسبت به این کار اقدام می‎کردند بیش از 500 قلم انواع سلاح سرد کشف و ضبط شد.

وی افزود: یکی از تدابیری که سردار «قنبری» نیز روی آن تأکید دارند راه‎اندازی پلیس‎های تخصصی است که هم‌اکنون آگاهی و مواد مخدر شهرستان جنب معاونت اجتماعی مستقر شده است.

فرمانده‌ی انتظامی خرم‎آباد ادامه داد: با این کار پلیس شهرستان در طرح‎های پاکسازی خرده‎فروشان و مسائل مرتبط سریعتر اقدام می‎کند.

نجفی گفت: در این راستا در دو هفته‌ی اخیر 4 باند تهیه و توزیع و یک باند حاوی مواد مخدر دستگیر و متلاشی شدند که این از جمله اقدامات بزرگ نیروی انتظامی در این مدت بوده است.

وی با اشاره به پاکسازی پل پیروزی گفت: طی سه مرحله این منطقه از وجود معتادان و فروشندگان مواد مخدر پاکسازی شد که برای این افراد پرونده تشکیل و به مراجع قانونی تحویل داده شدند.

فرمانده‌ی انتظامی خرم‎آباد با اشاره به کاهش جرائم به کم‎تر از 20 مورد خاطرنشان کرد: این آمار نتیجه انجام وظیفه‌ی دقیق و صحیح نیروهای انتظامی است و پلیس اطلاعات نیز در تسهیل این روند مؤثر بوده است.

نجفی از راه‎اندازی ایستگاه‎های پلیس در هفته‎های آینده خبر داد و گفت: این ایستگاه‎ها در مراحل آخر راه‎اندازی هستند و برای پلیس 110 نیز یگان‎هایی در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: 6 ایستگاه در نقاط آلوده شناسایی حوزه‌ی سه کلانتری شهرستان مستقر و راه‎اندازی شده‎اند این ایستگاه‎ها مجدد قطعه‎بندی می‎شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha