• یکشنبه / ۳ آذر ۱۳۹۲ / ۱۶:۴۳
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 92090302182
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

طرح جامع گردشگری پارک جنگلی یاسوج تدوین می‌شود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مسئولان با هدف توسعه و ساماندهی پارک تفریحی و گردشگری جنگلی یاسوج از این منطقه بازدید کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مسئولان با هدف توسعه و ساماندهی پارک تفریحی و گردشگری جنگلی یاسوج از این منطقه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد، موسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید با بیان این مطلب که باید کاری کنیم که اقامت مدت زمان اقامت گردشگران استان را افزایش دهیم، گفت: کمپ اقامتی با ۸ هکتار وسعت قابلیت توسعه و ایجاد امکانات رفاهی جهت ارائه خدمات به مسافران و گردشگران را دارد.

وی با بیان این مطلب که حضور سرمایه‌گذاران می تواند به این مکان گردشگری و تفریحی رونق دهد، اظهار کرد: با پیش بینی ۶۰ واحد سوئیت اقامتی، موزه تاریخ طبیعی استان، رستوران، غرفه‌های صنایع دستی و سایر امکانات رفاهی از قبیل سرویس‌های بهداشتی، روشنایی و ایجاد آلاچیق می توان یک مکان تفریحی و گردشگری با جذابیت‌های فراوان برای پارک جنگی یاسوج تعریف و پیاده سازی کرد.

خادمی با اشاره به این مطلب که ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار تاکنون در این منطقه هزینه شده است، تصریح کرد: ورود سرمایه گذاران کلید توسعه و رونق گردشگری پارک بزرگ جنگلی یاسوج است که امیدواریم با نشست‌های که با مسئولان در این خصوص برگزار می کنیم تصمیمات خوبی برای توسعه این منطقه گرفته شود.

وی از جلسه‌ای جهت ساماندهی پارک جنگی در روزهای آینده خبرداد و بیان کرد: با حضور دستگاه‌های متولی طرح جامع گردشگری برای این منطقه تدوین می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: سمت و سوی گردشگری استان مشخص نیست و باید در این زمینه برنامه ریزی شود که با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیلهای گردشگری هر منطقه و شهرستان اقدام کنیم.

خادمی عنوان کرد: باید بتوانیم زیرساخت‌های گردشگری را فراهم کنیم که در رونق اقتصاد و اشتغالزایی نقش موثری ایفاء کند.

به گزارش خبرنگار ایسنا؛ در این بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون عمرانی استانداری، مدیرکل روابط عمومی استانداری، سرپرست اداره کل گردشگری و جمعی از مسئولان حضور داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha