• یکشنبه / ۵ آبان ۱۳۹۲ / ۱۴:۱۳
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 92080502564
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

محکوم کردن اقدامات اشرار در به شهادت رساندن جمعی از مرزداران از سوی ائمه جمعه خاش

محکوم کردن اقدامات اشرار در به شهادت رساندن جمعی از مرزداران از سوی ائمه جمعه خاش

ایسنا/سیستان و بلوچستان ائمه جمعه شیعه و سنی فرماندار و سران قبایل شهرستان خاش، اقدامات اشرار در به شهادت رساندن جمعی از مرزداران را محکوم کردند.

ائمه جمعه شیعه و سنی فرماندار و سران قبایل شهرستان خاش، اقدامات اشرار در به شهادت رساندن جمعی از مرزداران را محکوم کردند.

امامان جمعه شیعه و سنی فرماندار و سران قبایل و طوایف شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان اقدامات اشرار در به شهادت رساندن جمعی از مرزداران و سربازان حافظ مرزهای کشور در نقطه مرزی سراوان را محکوم کردند.

حجه الاسلام محمدحسین میری امام جمعه خاش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سیستان و بلوچستان گفت: افرادی که مرزداران ما را شهید کرده‌اند دست نشانده دشمنان استکباری هستند که وحدت شیعه و سنی و زندگی مسالمت آمیز مردمان ما را برنمی‌تابند و بی دلیل انسان‌های بیگناه را به شهادت می‌رسانند و باید در پیشگاه خداوند و ملت ایران پاسخگو باشند.

مولوی محمد علی شهنوازی امام جمعه اهل سنت خاش هم با محکوم کردن جنایت اشرار از خدا بی خبر در سراوان اظهارداشت: بدون شک خون افراد بیگناه پایمال نمی‌شود.

وی افزود: شهدای ما مظلومانه به دست عوامل فتنه گروه فریب خورده به شهادت می‌رسند ولی این شهادت‌ها سبب استحکام وحدت مردمان ما به شمار می‌روند.

وی گفت: اتحاد و همدلی مردم شیعه و سنی در منطقه برای دشمنان اسلام و کشور سنگین و ناگوار بوده و بر همین اساس آنها با طرح برنامه‌های تفرقه افکنانه برای این موضوع بزرگ نقشه می کشند.

علیرضا شهرکی فرماندار خاش هم گفت: عملیات‌های تروریستی و شهادت نیروهای سپاه اسلام کوچکترین آسیبی به کشور و نظام وارد نمی کند لذا دشمنان ما بدانند که از این طریق هرگز نمی‌توانند به کشور آسیب برسانند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha