• یکشنبه / ۵ آبان ۱۳۹۲ / ۰۹:۳۴
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 92080502090
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان:

عاملان شهادت مرزبانان انتظامی پاسخ دندان شکن دریافت می‌کنند

عاملان شهادت مرزبانان انتظامی پاسخ دندان شکن دریافت می‌کنند

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: عاملان شهادت مرزبانان ناجا در سراوان مطمئن باشند که بزودی پاسخ دندان شکنی از طرف نیروهای نظامی و امنیتی کشورمان دریافت خواهند کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: عاملان شهادت مرزبانان ناجا در سراوان مطمئن باشند که بزودی پاسخ دندان شکنی از طرف نیروهای نظامی و امنیتی کشورمان دریافت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، منطقه سیستان و بلوچستان، حاتم نارویی در نشست شورای اداری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان در مقابل این عمل ددمنشانه اجیرشدگان استکبار سکوت نخواهد کرد، افزود: عاملان این حادثه تروریستی در کمترین زمان ممکن شناسایی و به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

وی اظهار داشت: در ۱۵ ماه گذشته با وجود تلاش زیاد اشرار و جیره خواران استکبار برای اجرای عملیات‌های تروریستی و اختلاف افکنی میان شیعه و سنی در منطقه، نیروهای انتظامی و امنیتی با آمادگی کامل تمام توطئه‌ها و ۱۲ مورد حمله آنان را خنثی کردند.

ناروئی در ادامه خطاب به مدیران سیستان و بلوچستان تاکید کرد همه ما خدمت گذاران مردم هستیم و باید نهایت تلاش را برای رضایت ارباب رجوع داشته باشیم.

وی اظهار کرد: هر کارمند باید در هفته ۴۴ ساعت کار مفید انجام دهد، لذا مدیران موظفند با نظارت ویژه مانع سهل انگاری و کم کاری احتمالی از سوی برخی کارمندان شوند.

وی با بیان اینکه مطابق قانون مدیران شهرستان‌ها باید با هماهنگی فرماندار منصوب شوند، از فرمانداران خواست پیگیر راه‌اندازی نمایندگی مستقل ادارات در حوزه تحت ماموریت خود باشند و در صورت همکاری نکردن دستگاه اجرایی مربوطه موضوع را به استانداری اعلام کنند.

ناروئی گفت: عملکرد ضعیف مدیران قبلی منطقه آزاد چابهار باعث بروز مشکلاتی در این منطقه شد و دولت نیز برای رفع آنها اقدام به انتصاب مدیر بومی بلوچ و اهل تسنن برای اداره این منطقه کرد.

وی با بیان اینکه از جمع گزینه‌ها برای مدیریت منطقه آزاد چابهار حامد علی مبارکی برای این سمت انتخاب شد از مسوولان دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان خواست برای بهبود وضعیت این منطقه با مدیریت جدید نهایت همکاری را داشته باشند.

وی افزود: سیستان و بلوچستان بهترین امکانات و مزیت‌ها را در بخش صنعت، معدن، تجارت، زراعت، باغبانی و دام دارد که با استفاده مناست از آنها می‌توان شاهد رشد و توسعه روز افزون منطقه بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha