• شنبه / ۴ آبان ۱۳۹۲ / ۱۵:۵۶
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 92080401872
  • منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران

پیام تسلیت جوانان جهادگر در پی شهادت مرزداران نیروی انتظامی

جهادگران قرارگاه محرومیت‌زدایی شهید نورعلی شوشتری که در مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان خدمت‌رسانی می‌کنند، در پی شهادت جمعی از مرزداران نیروی انتظامی در منطقه سراوان، پیام تسلیتی صادر کردند.

جهادگران قرارگاه محرومیت‌زدایی شهید نورعلی شوشتری که در مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان خدمت‌رسانی می‌کنند، در پی شهادت جمعی از مرزداران نیروی انتظامی در منطقه سراوان، پیام تسلیتی صادر کردند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم رب الشهداء و الصدیقین

انقلاب اسلامی ایران که انقلابی جهانی بوده و مرزهای فکری و معنوی جهان را در نوردیده است مدیون مجاهدت آنانی است که در عرصه های گوناگون مورد نیاز انقلاب، پیشتازی کرده و در وسط میدان جهاد و ایثار حضوری فعال دارند. از جمله اصلی ترین این میادین که نقش بسزایی در الگوآفرینی کشور عزیزمان داشته امنیّت بالا و پایداری سرزمین پنهاور است که مدیون مجاهدت و مبارزه شبانه روزی نیروهای مسلح و امنیتی ایران عزیز می‌باشد که نیروی پر افتخار انتظامی در زمره این جهادگران فی سبیل‌الله است که مرزهای جغرافیایی را به شایستگی پاس داشته و توطئه های بی امان و لحظه ای دشمن را که بسیاری از این موفقیت‌ها و پیروزی‌ها به اطلاع عموم نمی‌رسد، خنثی و دفع می‌کنند.

جهادگران قرارگاه محرومیت‌زدایی شهید شوشتری که سالیان متمادی است به خدمت‌رسانی در استان سیستان و بلوچستان همت دارند، شاید بیش از آحاد جامعه و حتی مردم عزیز و شریف آن دیار، تلاش‌های امنیت بخش ناجا را قدر بدانند که چگونه جان خود را در طبق اخلاص برای هم‌میهنانشان در دورترین و صعب‌العبورترین مناطق مرزی مصروف می دارند.

این قرارگاه ضمن سپاس از مجاهدت های خستگی ناپذیرانه سپاه مقتدر، ارتش جان برکف و نیروی باصلابت انتظامی در مرزهای پهناور کشورمان؛ شهادت جمعی از کارکنان مجاهد نیروی انتظامی را در حادثه اخیر در هنگ مرزی سراوان به پیشگاه حضرت ولیّ عصر ارواحنا فدا؛ امام خامنه ای دامت برکاته، ملت شهید پرور بویژه فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی و قوای مسلح تبریک و تسلیت عرض نموده و جوانان جهادگر یقیناً با خدمت بیش از پیش به اقوام ولایت مدار و انقلابی سیستانی و بلوچ، انتقام سختی را از ضدّ انقلاب وابسته به استکبار جهانی خواهند گرفت و مردم عزیز آن سرزمین خوبی ها با وحدت خویش و جهادگران سازندگی با همت شان، قدردان این امنیّت پایدار خواهند بود.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۸-۰۴ ۱۷:۰۰

شهادت شهد شيريني است که در کام آزادمردان و از جان‌گذشتگان معني مي‌يابد که دشمن قسم‌خورده انسانيت از درک آن عاجز است و گمان مي‌برد با اين کارها ما را از ادامه راه باز مي‌دارد. ما با ايمان به اينکه آنها زنده‌اند و نزد پروردگار خود روزي مي‌خورند، اين غم را تحمل مي‌کنيم اما مي‌دانيم که غم از دست دادن جوان از بزرگترين مصائب است. از درگاه خداوند براي خانواده‌هاي ايشان صبر مسئلت داريم.