• یکشنبه / ۲۸ مهر ۱۳۹۲ / ۱۴:۱۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 92072817399
  • منبع : نمایندگی فارس

باند سارقان مسلح در آباده منهدم شد

باند سارقان مسلح در آباده منهدم شد

ایسنا/فارس فرمانده‌ی انتظامی شهرستان آباده استان فارس از شناسایی و انهدام باند سارقان مسلح مسافرکش‌نما و سرقت احشام در آن شهرستان خبر داد.

فرمانده‌ی انتظامی شهرستان آباده استان فارس از شناسایی و انهدام باند سارقان مسلح مسافرکش‌نما و سرقت احشام در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی فارس، سرهنگ «غلامرضا هاشمی» امروز(یکشنبه) در نشست خبری اظهار کرد: در تاریخ یکم و دهم شهریورماه دو نفر از شهروندان به ماموران انتظامی شهرستان آباده مراجعه و اظهار کردند چند نفر سارق با یک دستگاه خودرو پراید آنها را به عنوان مسافر بین راهی سوار و در طول مسیر پس از انحراف به فرعی با اسلحه کلت کمری و افشانه اسپری فلفلی اقدام به سرقت وجوه نقد و وسایل همراه آنان کرده و متواری شده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع،‌ شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان آباده قرار گرفت.

فرمانده‌ی انتظامی شهرستان آباده گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی سارقان مسلح به نام‌های «پ – م» 22 ساله،‌ «س – ر» 20 ساله، «م – د» 25 ساله،‌«ر- ت» 20 ساله،‌«ف –ح» 24 ساله و «ف – د» 19 ساله شناسایی شدند.

هاشمی افزود: پس از شناسایی سارقان عملیات دستگیری آنان کلید خورد و با تلاش ماموران همگی دستگیر و تحقیقات از آنها آغاز شد.

وی گفت: در تحقیقات از سارقان مسلح دستگیر شده، 9 فقره سرقت مسلحانه تحت پوشش مسافرکش در شهرستان‌های آباده،‌ سمیرم اصفهان،‌ مرودشت، شیراز، خرم‌بید و اقلید به همین شگرد کشف شد.

فرمانده‌ی انتظامی شهرستان آباده افزود: از این سارقان یک فقره سرقت احشام نیز کشف که در آن سرقت،‌ سارقان با استفاده از اسپری اقدام به مصدوم کردن چوپان و سرقت 10 راس گوسفند کرده بودند.

هاشمی خاطر نشان کرد: از این باند یک قبضه سلاح کلت کمری پلاستیکی،‌ سه عدد اسپری فلفلی، یک تیغه چاقو، سه عدد ماسک، دو جفت دستکش و اموال مسروقه کشف و دو دستگاه پراید که سارقان در سرقت از آنها استفاده می‌کردند نیز کشف شد.

انتهای پیام

خبرنگار: علی محمد پشوتن

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha