• دوشنبه / ۱ مهر ۱۳۹۲ / ۱۴:۵۶
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 92070100642
  • منبع : نمایندگی کرمان

عاملان فروش قرص‌های روانگردان در جیرفت به دام افتادند ‌

عاملان فروش قرص‌های روانگردان در جیرفت به دام افتادند ‌

ایسنا/کرمان جانشین فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از دستگیری سه عامل فروش قرص‌های روانگردان و کشف بیش از یک هزار عدد قرص روانگردان طی روز گذشته خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از دستگیری سه عامل فروش قرص‌های روانگردان و کشف بیش از یک هزار عدد قرص روانگردان طی روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه کویر، سرهنگ میرافضلی در خصوص جزئیات این خبر گفت: ماموران انتظامی جیرفت با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از فعالیت تعدادی افراد سودجو که در یکی از مناطق حاشیه‌ای این شهرستان اقدام به فروش قرص‌های روانگردان می‌کردند، آگاهی یافتند.

وی با اشاره به محاصره محل فعالیت این مجرمان از سوی پلیس، تصریح کرد: روز گذشته ماموران انتظامی پس از اخذ مجوز قضایی در بازرسی از محل سه عامل توزیع قرص‌های روانگردان را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت اظهار کرد: در بازرسی انجام شده از وسایل مجرمان، هزار و 247عدد قرص روانگردان کشف شد.

وی با بیان اینکه مجرمان دستگیر شده به مقام قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: برخورد با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان انواع مواد مخدر با قاطعیت و تلاش شبانه روزی در این شهرستان ادامه دارد.

کشف محموله قاچاق 45 میلیونی در محور جیرفت - کرمان

جانشین فرمانده انتظامی جیرفت همچنین از کشف یک محموله کالای قاچاق به ارزش 45 میلیون ریال در ایست و بازرسی روز گذشته ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

میرافضلی اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی جیرفت در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با مخلان نظم اقتصادی کشور، روز گذشته هنگام ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری در محور جیرفت – کرمان به دو دستگاه خودروی سواری مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودروها 72 جفت کفش اسپرت خارجی غیرمجاز، 204 بسته چای و 100 عدد تنباکو که به صورت قاچاق بارگیری شده بود را کشف و در این راستا 2 متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی جیرفت تصریح کرد: برابر بررسی‌های انجام شده، ارزش ریالی محموله کشف شده بالغ بر 45 میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha