• جمعه / ۸ شهریور ۱۳۹۲ / ۱۲:۵۴
  • دسته‌بندی: فناوری
  • کد خبر: 92060804929

هشتمین کنفرانس آموزش شیمی ایران برگزار شد

هشتمین کنفرانس آموزش شیمی ایران با حضور مهمانان کشوری و استانی در تالار دانش دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان برگزار شد.

هشتمین کنفرانس آموزش شیمی ایران با حضور مهمانان کشوری و استانی در تالار دانش دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان برگزار شد.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، دکتر مهدی بهزاد، دبیر علمی کنفرانس آموزش شیمی ایران با اعلام این خبر گفت: در مجموع 250 عنوان مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شد که با رای هیات داوران 200 عنوان مقاله برای ارائه در این کنفرانس مورد پذیرش قرار گرفت.

بهزاد گفت: از این تعداد 30 عنوان مقاله به صورت سخنرانی و 170 عنوان مقاله هم به صورت پوستر ارائه شد.

وی با بیان اینکه بیش از 220 نفر از دانشجویان، دبیران شیمی، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و حتی دانش آموزان برای شرکت در این کنفرانس علمی ثبت نام کرده بودند، اظهار کرد: همزمان با برگزاری این کنفرانس هشت کارگاه آموزشی هم برگزار شد.

دبیر علمی هشتمین کنفرانس آموزش شیمی ایران به محورهای این همایش دو روزه اشاره کرد و گفت: فناوری‌های نو و آموزش شیمی، ارتقای صلاحیتهای حرفه‌ای معلمان شیمی، نوآوری‌های آموزشی در تدریس شیمی، نقد و بررسی برنامه و محتوای کتابهای درسی شیمی، آموزش شیمی برای دانش آموزان و دانشجویان، ایمنی در آزمایشگاه، آموزش شیمی و صنعت و آموزش شیمی و زندگی از جمله محورهای این کنفرانس علمی است.

بهزاد با اشاره به اینکه دور قبلی این کنفرانس (هفتمین دوره) شهریور ماه سال 90 در دانشگاه زنجان برگزار شد، ادامه داد: هشتمین کنفرانس آموزش شیمی ایران ششم و هفتم شهریور ماه امسال در دانشگاه سمنان برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha