• جمعه / ۸ شهریور ۱۳۹۲ / ۱۲:۴۸
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 92060804924

بر خلاف اطلاعیه منتشر شده در شرکت عمران پردیس؛

مدیرعامل شرکت عمران پردیس: متقاضیان مسکن مهر حذف نمی‌شوند

مدیرعامل شرکت عمران پردیس: متقاضیان مسکن مهر حذف نمی‌شوند

درحالیکه شرکت عمران شهر جدید پردیس طی اطلاعیه‌ای نسبت به حذف متقاضیان مسکن مهر پردیس در صورت تکمیل نکردن موجودی تا پایان شهریور هشدار داده است، مدیرعامل این شرکت اعلام کرد: هیچ یک از متقاضیان فازهای 8 و 11 مسکن مهر پردیس حذف نمی‌شوند و زمان مشخصی برای آخرین مهلت پرداخت واریز متقاضیان اعلام نشده است!

درحالیکه شرکت عمران شهر جدید پردیس طی اطلاعیه‌ای نسبت به حذف متقاضیان مسکن مهر پردیس در صورت تکمیل نکردن موجودی تا پایان شهریور هشدار داده است، مدیرعامل این شرکت اعلام کرد: هیچ یک از متقاضیان فازهای 8 و 11 مسکن مهر پردیس حذف نمی‌شوند و زمان مشخصی برای آخرین مهلت پرداخت واریز متقاضیان اعلام نشده است!

مهدی هدایت در گفت‌وگو با خبرنگار مسکن خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: متقاضیان مسکن مهر پرند در فازهای 8، 9، 3، 11 و 5 براساس برنامه زمان بندی شده پرداخت اقساط ، می‌توانند اقساط خود را واریز کنند.

وی درباره انتشار اطلاعیه این شرکت مبنی بر حذف متقاضیان مسکن مهر در صورت کافی نبودن موجودی تصریح کرد: هیچ اطلاعیه‌ و نقل قولی را قبول ندارم چراکه هیچ متقاضی در این مدت حذف نشده و واریز مابقی حساب پیش‌خریداران در قراردادهایشان ذکر شده است.

این درحالیست که شرکت عمران شهر جدید پردیس طی اطلاعیه‌ای که در سایت خود منتشر کرده اعلام کرده است: " به منظور ساماندهی بهتر و تسریع در ساخت و تحویل واحدهای مسکن مهر در فازهای مختلف این شهر و بر اساس تصمیم اتخاذ شده، ثبت‌نام‌ کنندگانی که تاریخ ثبت‌نامشان قبل از 29 اسفند ماه 91 بوده و شماره حساب متمرکز مسکن مهر آنها اعلام شده است و کمتر از پنج میلیون تومان به حساب خود واریز کرده‌اند فقط تا پایان شهریور ماه 92 مهلت دارند نسبت به تکمیل موجودی خود اقدام کنند و بعد از حذف از سامانه امکان برگشت متقاضی به هیچ وجه فراهم نخواهد شد".

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس به ایسنا گفت:‌ براساس برنامه مشخص شده تا پایان امسال در پروژه کوزو که ساخت آن توسط شرکت ترکیه‌ای انجام می‌شود 30 هزار واحد در مرحله فندانسیون، 20 هزار واحد در مرحله اسکلت و سقف، 15 هزار واحد در مرحله سفت‌کاری و 10 هزار واحد در مرحله نازک کاری هستند که به ترتیب ساخت و تکمیل، تا پایان سال به متقاضیان تحویل داده می‌شوند.

وی اظهار کرد: در پروژه دره بهشت 17 هزار واحد در مرحله اجرای فندانسیون، 7000 واحد در مرحله اسکلت و سقف و 5000 واحد در مرحله سفت کاری هستند که در صورت تامین خدمات زیر بنایی همچون آب و برق، 5000 واحد تا پایان سال تحویل داده می‌شوند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ادامه داد: پروژه انجمن انبوه‌سازان که نسبت به دیگر پروژه‌ها با پیشرفت کمتری همراه بوده تا پایان سال 3000 واحد آماده تحویل دارد.

وی با اشاره به پروژه‌های قدیمی در پردیس گفت: از میان واحدهای در حال ساخت پروژه‌های قدیمی‌تر مسکن مهر در فاز 3 و 9 حدود 3000 واحد تحویل داده شده که تا دو ماه آینده 2000 واحد دیگر تحویل داده می‌شود.

هدایت تاکید کرد:‌ در فاز 9 نیز 2000 واحد مسکن مهر مشروط به تامین آب و برق تا دو ماه آینده تحویل داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: حدود 20 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس تا پایان سال به شرط تامین آب و برق در برخی پروژه‌ها به متقاضیان تحویل داده می‌شود که آمار اعلام شده در بدبینانه‌ترین حالت ممکن اعلام می‌شود و امیدواریم تعداد واحدهای تحویلی بیش از آمار اعلام شده باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۱۱-۲۲ ۰۱:۴۳

طبق قرارداد مکتوب تحويل واحد ما در فاز 9خرداد92 بود ولي الان راکد شده لطفا بفرماييد چرا؟