• سه‌شنبه / ۲۵ تیر ۱۳۹۲ / ۰۹:۲۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 92042515286
  • منبع : نمایندگی البرز

نماینده طالقان: دولت منتخب از مهاجرت روستاییان به کلانشهرها جلوگیری کند

نماینده مردم شهرستان های طالقان، ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اشتغال مهمترین نیاز کنونی جوانان طالقان، ساوجبلاغ و نظرآباد است لذا انتظارمی‌رود دولت آینده به مساله اشتغال جوانان توجه بیشتری کند.

نماینده مردم شهرستان های طالقان، ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اشتغال مهمترین نیاز کنونی جوانان طالقان، ساوجبلاغ و نظرآباد است لذا انتظارمی‌رود دولت آینده به مساله اشتغال جوانان توجه بیشتری کند.

حجت الاسلام مفید کیایی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) افزود: اشتغال جوانان بیش از هر چیز مستلزم اتخاذ سیاست‌های حمایتی یکپارچه و منسجم توسط دولت‌ها و تعامل و هم‌افزایی بین بخش‌ها و سازمانهای مختلف است.

وی اظهار داشت: با ایجاد اشتغال و سامان دادن به زندگی جوانان بسیاری از معضلات و مشکلات اجتماعی کاهش می‌یابد و مسیر توسعه کشور هموارتر می‌شود.

کیایی‌نژاد بیان کرد: خدمت رسانی هر چه بهتر به روستاییان یکی دیگر از مواردی است که دولت یازدهم باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشد تا از مهاجرت روستاییان به سمت کلانشهرها جلوگیری به عمل آورد.

این نماینده مجلس فراهم آوردن امکانات رفاهی برای روستاییان را یکی از راه‌های جلوگیری از مهاجرت آن‌ها به سمت کلانشهرها دانست و بیان کرد: متاسفانه میزان خدمات رسانی به روستاها قابل مقایسه با کلانشهرها نمی‌باشد و این تفاوت در میزان بهره‌مندی از امکانات انگیزه روستاییان را برای سکونت در روستاها کاهش می دهد و آنان را برای مهاجرت و برخورداری از رفاه بیشتر شهری تشویق می کند.

وی ادامه داد: با توجه به این که خدمت رسانی به مردم و توسعه روستاها از مهم ترین وظایف شوراهای شهری و روستایی محسوب می‌شود انتظار می‌رود اعضای شوراها با برنامه‌ریزی‌های دقیق مسیر توسعه روستاها و شهرستان‌ها را بیشتر فراهم نمایند.

نماینده مردم شهرستان‌های طالقان، ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی تنها هدف شوراها را خدمت رسانی به مردم خواند و گفت: شوراها برای رسیدن به این هدف باید از پتانسیل های مردمی استفاده کنند و در تصمیم‌گیری‌های خود از نظرات مردم استفاده کنند.

وی در پایان سخنان خود گفت: شهرستان ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان دارای استعدادهای فروانی در زمینه‌های مختلف هستند که می‌توان با شکوفا کردن این استعدادها زمینه‌های پیشرفت این سه شهرستان را بیش را پیش فراهم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha