• دوشنبه / ۱۰ تیر ۱۳۹۲ / ۰۱:۱۰
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 92041005398

رادمرد به ایسنا خبر داد:

عرضه سبد کالایی به کارمندان و کارگران با 40درصد زیر قیمت بازار

عرضه سبد کالایی به کارمندان و کارگران با 40درصد زیر قیمت بازار

در آستانه ماه مبارک رمضان سبد کالایی به کارمندان و کارگرها شامل برنج، شکر، روغن و گوشت مرغ در اتحادیه‌های اسکاد و فرهنگیان 40 درصد زیر قیمت بازار توزیع می‌شود.

در آستانه ماه مبارک رمضان سبد کالایی به کارمندان و کارگرها شامل برنج، شکر، روغن و گوشت مرغ در اتحادیه‌های اسکاد و فرهنگیان 40 درصد زیر قیمت بازار توزیع می‌شود.

حسن رادمرد، معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره توزیع سبد کالایی به کارمندان و کارگران در آستانه ماه رمضان اظهار کرد: قرار است تعاونی‌های اسکاد و فرهنگیان برنج، شکر، روغن و گوشت مرغ را به قیمت تمام شده وارداتی با ارز مرجع توزیع کنند.

وی ادامه داد: توزیع این کالاها با ارز مرجع 40 درصد پایین‌تر از قیمت بازار انجام خواهد شد.

رادمرد با بیان این‌که اتحادیه‌های اسکاد و فرهنگیان باید براساس تعداد کارمندان و کارگرها تقاضای خود را اعلام کنند، گفت: پس از اعلام تقاضا این اتحادیه‌ها باید وجه مورد نظر را واریز کرده و اجناس را تحویل بگیرند.

معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت متولی تامین و عرضه این کالاها با قیمت تمام شده ارز مرجع است و مابقی مراحل دریافت و توزیع کالا بر عهده اسکاد و تعاونی‌های فرهنگیان است.

وی اظهار کرد: بدیهی است که با توجه به ذخیره‌سازی کالا که مشکلی در اختصاص کالاهای اساسی وجود ندارد اگر تاخیر و خلایی در عرضه سبد کالایی وجود داشته باشد متوجه عملکرد خود اتحادیه‌ها است.

رادمرد در پایان تصریح کرد: این طرح برای ماه رمضان است. عرضه این کالاها به اتحادیه‌ها اعلام شده و هر اتحادیه براساس لیستی که ارائه می‌دهد کالا دریافت می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۴-۱۰ ۱۱:۱۶

برنج 47 هزار توماني 39 هزار تومان حساب مي‌کنند يا مرغ 5800 توماني 5200 حساب ميکنند. الباقي هم 300 يا 400 تومان اختلاف داره ميشه 40 درصد زير قيمت بازار

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۱۰ ۱۱:۲۳

دروغه سبد کالا تحميلي برابر با قيمت آزاده

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۱۰ ۱۱:۲۸

ما هم هستیم فراموشمان نکنید.

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۱۰ ۱۲:۰۲

سلام لطفا بفرمائيد چه قشر از کارگران از اين سبد استفاده ميکنند