• یکشنبه / ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ / ۱۲:۰۴
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 92031910510

رادمرد در گفت‌وگو با ایسنا تشریح کرد:

جزییات اختصاص سبد کالا به کارمندان دولت در آستانه ماه رمضان

جزییات اختصاص سبد کالا به کارمندان دولت در آستانه ماه رمضان

با توجه به فرا رسیدن ماه رمضان سبد کالایی شامل برنج، روغن، شکر و گوشت در اختیار کارمندان دولت، فرهنگیان و نیروهای مسلح قرار می‌گیرد.

با توجه به فرا رسیدن ماه رمضان سبد کالایی شامل برنج، روغن، شکر و گوشت در اختیار کارمندان دولت، فرهنگیان و نیروهای مسلح قرار می‌گیرد.

حسن رادمرد معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ازاختصاص سبد کالایی به کارمندان دولت، فرهنگیان و نیروهای مسلح خبر داد و گفت:‌ در این سبد کالایی 10 کیلو برنج، 5 کیلو شکر، 5 کیلو گوشت قرمز، 5 بطری 900 گرمی روغن و درصورت تقاضا 5 کیلو گوشت مرغ عرضه می‌شود.

وی ادامه داد:‌ این سبد کالایی با توجه به فرا رسیدن ماه رمضان در نظر گرفته شده و قیمت این اقلام تا 20 درصد زیر قیمت تمام شده و قیمت بازار است.

رادمرد در پایان گفت: تعاونی‌های مصرف کارکنان دولت، نیروهای مسلح و فرهنگیان برای عرضه این کالا می‌توانند به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۳-۱۹ ۱۲:۴۵

کارمندان به چه فلاکتی مبتلا شده‌اند که باید سبد کالا دریافت کنند. بابا به خدا این توهین است که وعده سبد کالا داده می‌شود و از آن بدتر اینکه وعده داده شده دروغ از آب در می‌آید. جالب است برخی ادارات و نهادها هر ساله علاوه بر سبدهای پر از کالایی که به صورت اختصاصی به کارمندانشان اعطاء می‌کنند مبالغی نیز به عنوان هدیه رمضان می‌دهند ولی کارمندان سایر ادارات از همان سبد کذایی وعده داده شده هم محروم هستند.

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۱۹ ۱۲:۴۶

دولت آقای احمدی‌نژاد با شعار عدالت سر کار آمد اما نتوانست حداقل این ناعدالتی‌های حقوق و مزایای بین کارمندان ادارات مختلف و بانکها را از بین ببرد. مثلا بانکها از محل سپرده‌های قرض‌الحسنه وامهای گزاف قرض‌الحسنه طویل‌المدت برای خرید مسکن می‌دهد ولی سایر ادارات به بهانه مسکن مهر هیچ‌گونه تسهیلاتی نمی‌دهند و جالب‌تر آنکه کارمندان بانکها به راحتی می‌توانند تسهیلات مسکن را دریافت کنند و بدون هیچ مشکلی برای مسکن مهر هم ثبت نام کنند چون که کد تسهیلات پرداخت شده غیر از کد وام مسکن قید می‌شود تا در استعلام برای مسکن مهر مشکلی برایشان پیش نیاید. طبق گزارش کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیش از 80 درصد منابع قرض‌الحسنه بانکها به صورت وام به کارمندان بانکها اعطاء می‌شود. آیا این عدالت است؟

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۱۹ ۱۳:۲۱

به ما كه از اين سبدها نميدن فقط كار مي‌كنيم به موقعش كارمنديم به موقعش كارگر. به موقعش كارمند دولتيم به موقعش بخش خصوصي و بعضي مواقع نيمه دولتي. "موقع" رو هم خود كارفرما تعيين مي‌كنه كه مغاير "منافع" نباشد.

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۱۹ ۱۳:۵۱

دروووووغه!

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۱۹ ۱۳:۵۸

مسئولین تصمیم‌گیرنده خیلی بی‌انصاف هستن. آخه بابا بازنشسته‌ها هم کارمند بودند و اگه اجازه بدن تا پای گور هم کارمند میمونند تا بتونند زندگیشون را سپری کنند. پس چرا اینجور مواقع کاسه گدایی انها مورد توجه قرار نمیگیره؟؟ براستی که تنگ‌نظر هستید!!!!!!!!!

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۱۹ ۱۴:۴۳

واقعا رمضان ماه نزول برکات است

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۱۹ ۱۵:۲۹

الان 4 ساله شاغلین ارتش فقط اسمش را میشنوند و خودش را نميبينند!!!!!!!!!!!

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۱۹ ۱۶:۱۵

من كارمند با 22 سال سابقه هنوز مستاجرم و حقوقم دقيقا برابر اجاره خونه‌ام است. قرار شد نفت را سر سفره‌ام بياورند نان را هم از سر سفره‌ام بردند. از ماست كه بر ماست

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۱۹ ۱۶:۳۸

این سبد کالا معمولا اختلاف بسیار ناچیزی با قیمت آزاد دارد و کمتر کسی آن را دریافت میکند

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۱۹ ۱۶:۴۰

بابا خیلی رو داریدددددد

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۱۹ ۱۸:۱۵

دیگه از این دروغها خسته شدیم بخدا. احتمالا امشب هم سهام عدالت بدن!!!

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۱۹ ۱۸:۴۰

با سلام. تو را بخدا این خبرها را منتشر نکنید. شرم دارد. 20 درصد زیر قیمت بازار. چندین بار دادند حساب کردم 5 الی 10 هزار تومان در کل فرق داشت. آیا به‌راستی کرامت کارمندان و نیروهای مسلح همین قدر است؟ دمتون گرم بابا

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۱۹ ۱۹:۰۵

حالا بذار از دو سال گذشته را كه قول داده بودن بدن از امسال را انشاالله سال 95 ميدن

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۱۹ ۱۹:۴۹

بیستم خرداد است. چرا یارانه‌ها اعلام نمیشود؟

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۱۹ ۲۰:۱۳

سربازان وظیفه یکی از ارکان اصلی نیروهای مسلح هستند پس لطفا سبد کالا برای سربازان وظیفه در نظر گرفته شود

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۱۹ ۲۰:۲۲

دوستان کم‌لطفی نکنند. دولت اگر کمک می‌کند وظیفه قانونی خود را انجام می‌دهد. منتها برای این کار باید بیشتر و همیشه تلاش کند