• دوشنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ / ۲۱:۳۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 92023020681
  • خبرنگار : 71381

تکذیبیه دفتر هاشمی رفسنجانی در مورد یک خبر

تکذیبیه دفتر هاشمی رفسنجانی در مورد یک خبر

دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، در پی انتشار خبری ضمن تکذیب آن توضیحی منتشر کرد.

دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، در پی انتشار خبری ضمن تکذیب آن توضیحی منتشر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا در این توضیح آمده است:

در پی انتشار خبری کذب در برخی رسانه‌های داخلی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی WND آمریکا مبنی بر پیغام محرمانه «جان کری» به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی توضیح ضروری ذیل جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می‌رسد.

در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری متاسفانه برخی رسانه‌های مغرض داخلی با اعتقاد به اینکه هدف، هر وسیله‌ای را توجیه می کند و بدون توجه به منافع و مصالح ملی کشور و صرفا با هدف تخریب و بدنام کردن رقیب انتخاباتی خود علاوه بر خبرسازی و شایعه پراکنی داخلی از منابع معاند و ضد انقلاب خارجی نیز کمک گرفته و بلندگوی مطامع و اهداف سوء رسانه‌های مغرض و معاند خارجی می‌شوند.

هر چند از رسانه‌های خارجی انتظاری جز دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران نمی‌رود ولی تاسف‌انگیز اینکه چرا برخی رسانه های داخلی بلافاصله از اخبار منتشره در منابع خارجی که به مذاق سیاسی و جناحی آنان سازگار است استفاده کرده و بلندگوی آنان می‌شوند.

سوال اساسی از این رسانه‌ها این است که آیا حاضرند همه اخبار این رسانه‌ها علیه همه مسئولان و نظام جمهوری اسلامی ایران را پوشش داده و بازتکرار کنند؟!!

دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با ابراز تاسف از اقدام ضدانسانی و ضداخلاقی این‌گونه رسانه‌های داخلی که بلندگوی رسانه‌های معاند ضدانقلاب می‌شوند و تکذیب شدید این مطلب، حق قانونی خود را برای پیگیرد حقوقی این موضوع و برخورد قانونی با رسانه های خاطی محفوظ می‌دارد.

مسئول دفتر

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۰۱:۴۳

فکر نکنم حاج آقا زبان انگلیسی بداند

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۰۲:۰۷

آقای هاشمی لطفا همان‌طور که رسانه‌ها را تکذیب میکنید لطفا اصحاب فتنه را هم افشا کنید و بگویید چگونه به انقلاب حضرت روح‌الله تاختند و شما سکوت کردید. آیا وقت آن نرسیده است یاران خمینی را خوشحال کنید و از حريم ولایت مطلقه فقیه دفاع فرمایید؟

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۴:۳۶

زنده باد هاشمی . چه رئیس جمهور بشی چه نذارن بشی دوستت داریم

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۰۸:۴۸

کاندیداهای محترم بدانند که میخواهند بر کرسی قدرت کشوری تکیه بدهند که با خون سرخ جوانانش زنده مانده پس به حرمت آن نازنین جوانان تقوا را تقوا را تقوا را در متن رقابتهایشان قرار بدهند

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۰۹:۱۷

از کسانی که برای ماندن در قدرت دست به هر کاری میزنند تعجبی ندارد. شما چرا تعجب می کنید؟؟!!!!

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۰۹:۲۹

از قدیم میگند تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۱:۵۰

هاشمی پاینده باد

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۳:۱۲

تنها راه درست کردن این کشور آمدن هاشمی است. لطفا ایشان را تخریب نکنید ای کسانی که ایمان آوردید از خدا بترسید و تقوا پیشه کنید (اتقوا الله)

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۹:۵۴

تخریب یک عمل غیراخلاقی است و اگر دروغ هم باشد خلاف شرع است آب به آسیاب دشمن نریزند برخی ها! آیت الله هاشمی رفسنجانی در امر خدمت به اسلام و ایران و آسایش و معیشت مردم سربلند بوده‌اند و انشاالله باز هم در مقام رئیس جمهور خدمت مینمایند