• شنبه / ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ / ۱۵:۴۲
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 92021409382

آغاز تحویل مسکن مهر پردیس و اختلاف سر متراژ واحدها

آغاز تحویل مسکن مهر پردیس و اختلاف سر متراژ واحدها

تحویل واحدهای مسکن مهر پردیس که از امروز آغاز شده با اعتراض متقاضیان سر متراژ واحدها همراه است.

تحویل واحدهای مسکن مهر پردیس که از امروز آغاز شده با اعتراض متقاضیان سر متراژ واحدها همراه است.

به گزارش خبرنگار مسکن خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) انتخاب واحدهای دره‌آرا و دره بهشت مسکن مهر پردیس از امروز آغاز شده و متقاضیان می‌توانند واحدهای خود را براساس اولویت واریز قسط انتخاب کنند اما برخی ثبت‌نام کنندگان از نحوه انتخاب واحد این شهر گلایه داشته و می‌گویند "در ابتدای ثبت نام واحدهای 120 و 122 متری انتخاب کرده‌اند اما اکنون واحدهای 90 و 100 متری به آنها تحویل داده می‌شود".

برخی متقاضیان نیز مدعی پرداخت 70 درصد از مبلغ واحد 120 متری هستند که یک مقام مسئول در شرکت عمران شهر جدید پردیس در این باره به ایسنا گفت: در فرم اولیه ثبت‌نام متقاضیان که بزرگترین واحد 120 و 122 متر بود، هیچ وعده‌ای برای تحویل این واحدها به متقاضیان داده نشده و متقاضیان زمان ثبت‌نام فاز 5 و8 را برای ثبت‌نام انتخاب کردند و تحویل این واحدها نیز بر اساس ظرفیت موجود است.

اردیبهشت، پایان مهلت تکمیل مدارک ثبت‌نام‌کنندگان پردیس

به گفته وی ثبت‌نام‌کنندگان مسکن مهر پردیس تا پایان اردیبهشت مهلت دارند مدارک خود را تکمیل کنند و مبلغ واریزی خود را حداقل به پنج میلیون تومان برسانند.

این مقام مسئول اظهار کرد: آن دسته از متقاضیانی که ثبت‌نام آن‌ها طی دو هفته گذشته متوقف شده بود تا پایان اردیبهشت ماه مهلت دارند نسبت به تکمیل ثبت‌نام و واریز مبلغ مورد نظر اقدام کنند.

ثبت‌نام‌ جدید مسکن مهر پردیس همچنان متوقف است

او افزود: متقاضیانی که مابقی مبلغ مشخص شده را واریز کنند از اول خرداد امکان بازدید سامانه خود را دارند.

وی اعلام کرد: سایت مسکن مهر پردیس همچنان برای ثبت‌نام متقاضیان جدید بسته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۴ ۲۱:۱۵

فقط میگن میتونن مدارک خود را تکمیل کنند! به هیچ عنوان نمیگویند چگونه؟ توی سایت مسکن پردیس هم هیچ گزینه ای برای تکمیل مدارک یا هیچ نوع راهنمائی وجود نداره. تلفن هاشون هم ابدا جواب نمیده. اطلاع رسانیشون در حد صفر هستش

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۵ ۰۸:۲۲

بزرگترین واحدها که فاز 8 و 5 هستند قابل انتقال اند

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۵ ۲۳:۵۵

ﻣﺎ ﮐﻪ ﯾﮑﺠﺎ ۲۳ﺗﻮﻣﻦ ﺭﯾﺨﺘﯿﻢ ﯾﮑﺴﺎﻟﻪ ﺁﺧﺮﺷﻢ ﯾﻪ ﻭﺍﺣﺪ رﻭ ﺑﻪ ﺯﻭﺭ ﺑﻪ ﻣﺎ ﺗﺤﻤﯿﻞ ﮐﺮﺩﻥ ﺗﻮ ﺭﻭ ﺑﻪ ﭘﺮﻧﺪ ﻭﺿﻌﯿﺖ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻭﺍﺣﺪ ﺑﻬﺘﺮﻩ ﻓﺎﺯ ﻧﻬﻢ ﮐﻪ ﺍﺻﻼ ﺁﻣﺎﺩﻩ ﻧﯿﺴﺖ ﭼﻪ ﺟﻮﺭﯼ ﺗﻮ ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩﻣﻮﻥ ﺯﺩﻥ ﺗﺤﻮﯾﻞ ﺷﻬﺮﯾﻮﺭ ﺗﺎﺯﻩ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ نداره.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۲ ۱۱:۵۳

چرابعداز ثبت نام استعلامات لازم رابرای تایید شرایط متقاضی نمیگیرند؟بعد از چندین دوره سپرده گذاری از طرف متقاضی فقط اجحاف در حق متقاضی است البته در صورت عدم تایید