• سه‌شنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ / ۰۸:۵۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 92021006442
  • منبع : نمایندگی سمنان

حضور 110 دانش‌آموز حافظ کل قرآن کریم در استان سمنان

حضور 110 دانش‌آموز حافظ کل قرآن کریم در استان سمنان

ایسنا/سمنان معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان سمنان در سی و یکمین جشنواره استانی مسابقات قرآن، نماز و عترت استان سمنان از حضور 110 دانش‌آموز حافظ کل قرآن کریم در استان خبر داد و گفت: با تربیت دانش‌آموزان قرآنی، منویات مقام معظم رهبری محقق می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان سمنان در سی و یکمین جشنواره استانی مسابقات قرآن، نماز و عترت استان سمنان از حضور 110 دانش‌آموز حافظ کل قرآن کریم در استان خبر داد و گفت: با تربیت دانش‌آموزان قرآنی، منویات مقام معظم رهبری محقق می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی سمنان، حجت‌الله «رستمیان» در مراسم آیین پایانی این دوره از مسابقات، گفت: هدف از برگزاری مسابقات قرآن، نماز وعترت رسیدن به مرحله درک بالا و فهم بیشتر معارف اسلامی و در نهایت انس با قرآن و هدایت است.

وی افزود: در سال تحصیلی آینده، مدارس قرآن جزو مدارس خاص به حساب می‌آیند تا با تربیت دانش‌آموزان قرآنی، خواسته‌ی مقام معظم رهبری، محقق شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان سمنان داشتن حداقل سواد را برای کسب هر مهارت، ضروری برشمرد و ادامه داد: حداقل سواد قرآنی، روان‌خوانی است و آموزش و پرورش در تلاش است این حداقل سواد را در جامعه‌ی قرآنی، نهادینه کند.

رستمیان خطاب به دانش‌آموزان شرکت کننده گفت: شما بهترین و برگزیده‌های جامعه‌ی 108 هزار نفری دانش‌آموزی استان هستید که توفیق ورود به وادی قرآن و عترت، این دو میراث گرانبهای نبی مکرم نصیبتان شده است و از خداوند متعال استمرار در این راه تارسیدن به سر منزل مقصود را طلب کنید.

وی با اشاره به حضور 110دانش‌آموز حافظ کل قرآن کریم در استان یادآور شد: حافظان کل قرآن کریم علاوه بر جایزه‌ی 30 میلیون ریالی، از سفر معنوی حج عمره و در مدارس شاهد از تخفیف 100درصدی شهریه برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha