• دوشنبه / ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ / ۰۸:۲۴
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 92012608910
  • خبرنگار : 71144

نتایج بررسی‌ها نشان داد

فیس بوک دیگر جذاب نیست

فیس بوک دیگر جذاب نیست

نتایج یک بررسی‌ جدید نشان می‌دهد که شبکه اجتماعی فیس بوک در حال از دست دادن جذابیت خود در میان نوجوانان است.

نتایج یک بررسی‌ جدید نشان می‌دهد که شبکه اجتماعی فیس بوک در حال از دست دادن جذابیت خود در میان نوجوانان است.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مطالعه انجام شده توسط موسسه مطالعاتی پیپر جفری نشان می‌دهد که 33 درصد از پنج هزار و 200 نوجوان شرکت کننده در نظرسنجی این موسسه شبکه اجتماعی فیس بوک را به عنوان مهمترین شبکه اجتماعی خود انتخاب کرده‌اند.

اگرچه این بررسی نشان می‌دهد که فیس بوک همچنان محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در میان نوجوانان است اما این رقم کاهش 9 درصدی نسبت به گزارش سال 2012 این موسسه نشان می‌دهد.

در گزارش سال گذشته 42 درصد از نوجوانان شرکت کننده در نظرسنجی اظهار کرده بودند که فیس بوک مهمترین شبکه اجتماعی آنها است.

در همین حال 30 درصد از این نوجوانان شبکه اجتماعی توئیتر را مهمترین شبکه اجتماعی خود معرفی کرده‌اند و اینستاگرام و تامبلر با سهم 17 و چهار در صدی در مکان‌های بعدی قرار دارند.

به گزارش شبکه خبری ABC News، نکته‌ای که در این گزارش برای فیس بوک از اهمیت بالایی برخوردار بود این است که سهم اینستاگرام از شبکه‌های محبوب نوجوانان در مقایسه با سال گذشته افزایش پنج درصدی داشته است که این میزان افزایش از هر شبکه‌ اجتماعی دیگری در جهان بیشتر بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۶ ۰۹:۳۰

هر چی باشه که کلوپ خودمون بهتره.