• یکشنبه / ۶ اسفند ۱۳۹۱ / ۱۲:۱۰
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 91120603731
  • منبع : نمایندگی یزد

فرماندار: آب انتقالی به یزد صرفاً به گلوی تشنه مردم یزد می‌رود

فرماندار: آب انتقالی به یزد صرفاً به گلوی تشنه مردم یزد می‌رود

ایسنا/یزد فرماندار یزد از قطع آب انتقالی زاینده رود به یزد ابراز تأسف کرد و گفت: این حرکت خودسرانه در حالی صورت گرفته است که آب انتقالی به یزد صرفاً به گلوی تشنه مردم یزد می‌رود و شایعه استفاده در گلخانه به شدت تکذیب می‌شود.

فرماندار یزد از قطع آب انتقالی زاینده رود به یزد ابراز تأسف کرد و گفت: این حرکت خودسرانه در حالی صورت گرفته است که آب انتقالی به یزد صرفاً به گلوی تشنه مردم یزد می‌رود و شایعه استفاده در گلخانه به شدت تکذیب می‌شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه یزد، "عزیزالله سیفی" در این باره گفت: در چند روز گذشته خطوط انتقال آب به یزد توسط برخی معترضین تخریب شده است که عملیات انتقال آب را با مشکل مواجه ساخته است.

فرماندار با اشاره به این که یزد از نظر مخازن آب شیرین محدود است و با این روند با مشکل جدی مواجه خواهیم شد، خاطرنشان کرد: در همین زمینه با پیگری‌های صورت گرفته در استان با مسئولین وزارت نیرو و تشکیل ستاد بحران ان شاء الله این مشکل به زودی مرتفع و جریان انتقال آب به یزد از سر گرفته می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد؛ با برقراری امنیت مسیر خسارت دیده خط انتقال آب از طرف مسئولان اصفهانی، عملیات بازسازی تأسیسات هر چه سریع‌تر آغاز شود.

فرماندار یزد تأکید کرد: وجود منابع، معادن و ذخایر خدادادی به عنوان سرمایه ملی و انفال است که باید در جهت توسعه و آبادانی ایران اسلامی عزیز استفاده شود و هیچ کس حق ندارد جلوی حق قانونی و شرعی بخشی از ایران اسلامی را بگیرد و این حرکت عده‌ای به علت عدم آگاهی است که جای تأسف دارد و انتظار می‌رود مسئولان اصفهان به خوبی آن را مدیریت کنند.

سیفی افزود: این حرکت خودسرانه در حالی صورت گرفته است که آب انتقالی به یزد صرفاً به گلوی تشنه مردم یزد می‌رود و شایعه استفاده در گلخانه به شدت تکذیب می‌شود.

فرماندار یزد در پایان از عموم مردم شریف دارالعباده یزد خواست با صرفه جویی و مصرف آب شرب همگام با مسئولان تا رفع این مشکل همکاری لازم به عمل آورند و بدیهی است در صورت عدم صرفه جویی تا رفع مشکل آب شرب جیره بندی و به صورت تانکر به محلات ارسال می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۱۲-۰۹ ۲۲:۱۰

واقعاً باید مسئولین استان اصفهان پاسخگوی این اهمال‌کاری جهت تخریب لوله آب باشند. خسارت میلیاردی که به پمپهای آب، لوله و همچنین آبهایي که در بیابان هدر رفته، باید پرداخت شود. واقعاً كسانی که این‌کار را انجام داده‌اند، خجالت نمی‌کشن؟ جای بسی تاسف دارد افراد آگاه جامعه از این‌گونه اخبار به گریه می‌افتند. با توجه به اینکه نهال انقلاب با خون هزاران شهید آبیاری شده، عده‌ای فرصت‌طلب بجای مطرح کردن حق خود بصورت قانونی، اقدام به خسارت زدن به بیت‌المال کردند. قلب یک انسان مسلمان از دیدن آبهایی که در بیابان به هدر می‌رود و از طرف دیگر کودکان یزدی که باید آب چاه بنوشند، به درد می‌آید و انسان را به یاد امام حسین(ع) می‌اندازد. درود بر لبان تشنه اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفای ایشان(صلوات)!