• شنبه / ۵ اسفند ۱۳۹۱ / ۱۷:۰۹
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 91120503235

مشکل سامانه پیش‌فروش بلیت قطارهای نوروزی رفع شد

مشکل سامانه پیش‌فروش بلیت قطارهای نوروزی رفع شد

مشکل سیستم پیش‌فروش اینترنتی بلیت راه‌آهن که امروز متقاضیان را در خرید بلیت دچار مشکل کرده بود، رفع شد.

مشکل سیستم پیش‌فروش اینترنتی بلیت راه‌آهن که امروز متقاضیان را در خرید بلیت دچار مشکل کرده بود، رفع شد.

به گزارش خبرنگار راه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) پیش‌فروش اینترنتی بلیت قطارهای نوروزی از طریق سیستم جامع راه‌آهن از صبح امروز - پنجم اسفندماه - آغاز شد اما در ساعاتی پس از اجرا مردم با مشکل خرید مواجه شدند.

از ساعت 7 صبح امروز پیش‌فروش بلیت نوروزی قطارهای شرکت مسافری جوپار برای چهار قطار این شرکت آغاز شد اما به دلیل آنچه مسئولان " حضور تعداد بی‌شماری از متقاضیان اعلام کردند" تعدادی از متقاضیان خرید با مشکل در ثبت تقاضای خود مواجه شدند.

به گفته مدیر روابط عمومی شرکت راه‌آهن درحال حاضر سیستم مشکلی برای پیش‌فروش بلیت ندارد.

سکری به ایسنا گفت:‌ امروز و در نخستین روز فروش اینترنتی بلیت قطارهای نوروزی بیش از 12 هزار بلیت فروخته شد.

وی تاکید کرد: اصل خرید مردم در روزهای‌ آینده است که بلیت تعداد بیشتری از قطارها پیش‌فروش می‌شود.

با توجه به گفته این مقام مسئول در شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، امروز - شنبه - تنها بلیت چهار قطار پیش‌فروش شد که با حضور مردم در سیستم جامع پیش‌فروش راه‌آهن، سایت راه‌آهن دچار مشکل شد لذا روزهای آینده تعداد بلیت قطارهای بیشتری به فروش می‌رسد و باید منتظر ماند و دید که آیا باز هم شاهد این مشکل در ثبت تقاضای مسافران خواهیم بود یا خیر؟

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha