• جمعه / ۴ اسفند ۱۳۹۱ / ۰۸:۳۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91120402042
  • خبرنگار : 71132

کریمی قدوسی: آمریکا از طرح موضوع مذاکره با ایران هدف سیاسی دارد

کریمی قدوسی: آمریکا از طرح موضوع مذاکره با ایران هدف سیاسی دارد

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که نباید رفتار و گفتار مسئولان جمهوری اسلامی به گونه‌ای باشد که گویی به مذاکره با آمریکا تمایل دارند وگرنه مردم پاسخ آنها را خواهند د اد.

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که نباید رفتار و گفتار مسئولان جمهوری اسلامی به گونه‌ای باشد که گویی به مذاکره با آمریکا تمایل دارند وگرنه مردم پاسخ آنها را خواهند د اد.

جواد کریمی قدوسی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایسنا، اظهار کرد: هدفی که آمریکا از بحث مذاکره با ایران دارد یک هدف سیاسی است و آنها می‌خواهند آرمانهای انقلاب اسلامی و شعار محوری و کلیدی انقلاب که مردم 34 سال آن را فریاد زدند، پشت میز مذاکره به تسلیم و سازش کشانده شود.

وی افزود: آرمان اصلی انقلاب اسلامی مبارزه با ظلم است بخصوص ظلمی که در منطقه جهان اسلام از طریق ایجاد رژیم جعلی صهیونیستی حدود 60 سال قبل اتفاق افتاده در واقع یکی از آرمانهای بزرگ انقلاب به چالش کشیدن این رژیم جعلی بوده که کم کم نتیجه می‌دهد و تحول عظیمی که در این زمینه به وجود آمده حاکی از این است که عمر رژیم صهیونیستی رو به پایان است، و این رژیم دقایق آخر عمر خبیث خود را طی می‌کند.

نماینده مردم مشهد در مجلس پرهیز ایران از تهدید رژیم صهیونیستی را خواسته‌ی آمریکاییها در مذاکره دانست و یاد آور شد: آنها می‌خواهند با ما پشت میز بنشینند و از ما بخواهند که دست از تهدید رژیم صهیونیستی برداریم در این صورت خواهند گفت که اشکالی ندارد اگر اورانیوم را تا 90 درصد هم غنی‌سازی کنیم و در مساله حقوق بشر ما را گل سرسبد حقوق بشر در دنیا خواهند نامید. به ما تکنولوژی می‌دهند و برایمان نیروگاه می‌سازند اما می‌خواهند که دست از این هدف و شعار برداریم و آن هم تهدید رژیم صهیونیستی است و مسئولان باید متوجه این قضیه باشند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، تصریح کرد:‌ البته شاهد هستیم در حال حاضر مذاکره ایران با 1+5که آمریکا هم جزء این گروه است، ادامه دارد.

کریمی قدوسی با بیان اینکه اصول و آرمانهای انقلاب اسلامی نباید هیچ‌گاه به چالش کشیده شود، گفت: آنها به تدریج به نقطه‌ای می‌رسند که تسلیم منطق جمهوری اسلامی بشوند و بپذیرند که رفراندوم در فلسطین برگزار شود و همه‌ی آ‌وارگان به این کشور برگردند و آنها تصمیم بگیرند. همچنان که کسینجر می‌گوید تا 10 سال دیگر اثری از اسراییل نخواهد بودند.

وی اضافه کرد:‌ ما سر آن پیچ تاریخی و پیروزی بزرگ هستیم که ما را به مذاکره فرا می‌خواند پس نباید هیچ پالس مثبتی بدهیم و رفتار و گفتارمسئولان جمهوری اسلامی حاکی از این باشد که در آنها میلی به مذاکره وجود دارد و این موضوع نباید از هیچ کس شنیده شود وگرنه مردم پاسخ ما را خواهند داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha