• یکشنبه / ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ / ۱۱:۵۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91112917721
  • خبرنگار : 71439

عضو کمیسیون امنیت ملی: تا حقوق مردم ایران به رسمیت شناخته نشود مذاکره معنا ندارد

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت آمریکا باید بداند تا زمانی که حقوق مردم ایران به رسمیت شناخته نشود مذاکره معنایی ندارد.

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت آمریکا باید بداند تا زمانی که حقوق مردم ایران به رسمیت شناخته نشود مذاکره معنایی ندارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری ایسنا، محمد اسماعیلی در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز مجلس ضمن تقدیر از مردم به دلیل حضور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: باید از ملت ایران تقدیر کرد. ملتی که در سی و چهارمین سالروز جمهوری اسلامی با همه وجود وارد صحنه شدند و با حضورشان توطئه‌ و تلاش‌های چندین ماهه دشمن را که می‌خواستند حضور مردم را کمرنگ کنند نقش بر آب کرده و یک بار دیگر به دشمنان انقلاب اسلامی ثابت کردند علی‌رغم همه‌ی مشکلات موجود اقتصادی هرگز تسلیم زیادی‌خواهی‌های دشمنان نخواهند شد.

وی ادامه داد: دولتمردان آمریکا باید بدانند تا زمانی که از جنایت و خونریزی دست بر ندارند و حقوق مسلمانان و مردم ایران را به رسمیت نشناسند مذاکره معنایی ندارد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی همچنین خاطر نشان کرد: ملت و دولت ایران با دولتی که هر روز توطئه‌ی جدیدی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی در دستور کار خود قرار داده و مرتبا مردم را تهدید می‌کند مذاکره نخواهد کرد و این مبارزه تا رفع ظلم از سر ملت های مظلوم ادامه خواهد داشت.

نماینده‌ی مردم زنجان در مجلس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم تبریز در روز گذشته تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بیانات خود به سران قوا و مسئولین هشدار دادند و باید یاد آور شد که در طول سه ماه گذشته این تذکرات چندین بار تکرار شده است و از قبل نیز معلوم بود که در شرایط فعلی کشور هر نوع استیضاح به نفع مردم و نظام نیست و در شرایط حساس کنونی وحدت و همدلی اولویت اول کشور می‌باشد.

اسماعیلی با تقدیر از رئیس مجلس به دلیل ارسال نامه به رهبری و سخنان امروز صبحش گفت : فرمایشات مقام معظم رهبری باید به صورت عملی توسط نمایندگان مجلس و هیات دولت رعایت شود و نباید اجازه داد دشمنان انقلاب از اختلافات درونی دولت و مجلس خوشحال شوند.

وی با تاکید بر همدلی میان دولت و مجلس خاطر نشان کرد:‌ در ماه‌های گذشته به دلیل کشمکش‌های بی‌مورد مردم ایران اسلامی ضایعات متعددی را تحمل کردند و امروز لازم است همه در کنار هم قرار گیرند و به مردم خدمت کنند.

این نماینده مجلس در تذکری خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت، نظارت و کنترل بر قیمت‌گذاری‌ها را خواستار شد و گفت: چطور می‌شود کالایی با ارز مرجع وارد و به صورت آزاد در اختیار مردم قرار گیرد.

نماینده‌ی مردم زنجان در پایان در تذکری خطاب به رئیس جمهور اجرای مصوبات هیات دولت در استان زنجان را خواستار شد و در خصوص مشکلات حوزه‌ی انتخابیه خود به مسئولان اجرایی تذکراتی داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha