• چهارشنبه / ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ / ۱۲:۱۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91112515420
  • خبرنگار : 71439

نماینده مشهد: مذاکره با آمریکا باید در راستای عزت، حکمت و مصلحت ایران باشد

نماینده مشهد: مذاکره با آمریکا باید در راستای عزت، حکمت و مصلحت ایران باشد

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بهار جدید برای کسانی مطرح است که شیرینی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را باور ندارند و یا با خود کامگی در مقام نفی آن قرار گرفته‌اند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بهار جدید برای کسانی مطرح است که شیرینی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را باور ندارند و یا با خود کامگی در مقام نفی آن قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیدهاشم بنی‌هاشمی در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز در مجلس با اشاره به نامگذاری سال‌ها توسط مقام معظم رهبری و سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: در سال جاری سیاست‌های تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی برای حرکت روبه رشد و توسعه کشور توسط رهبری ابلاغ شد که این سیاست‌ها عزم ملت ایران را برای رسیدن به قله‌های پیشرفت، با اتکا به امکانات علمی، فرهنگی، مدیریتی و سازمانی و منابع و امکانات مزارع، کارخانجات، معادن، دریاها و جنگل‌ها را به همراه دارد.

وی با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، تصریح کرد: کسانی که درباره این انقلاب فکری نادرست داشتند و در آرزوی شکست انقلاب بودند بدانند که فرزندان این کشور با تمام قدرت در برابر استکبار جهانی ایستاده و از حقوق انسان‌ها و عدالت و آزادی دفاع می‌نمایند.

نماینده مردم مشهد و کلات در ادامه بیان کرد: اگر امروزه می خواهیم بهاررا در سرزمین ایران و مردمان آن معنی کنیم،همان است که در فجر انقلاب اسلامی اتفاق افتاد و بهار جدید برای کسانی مطرح است که میوه‌های شیرین انقلاب اسلامی را در عرصه 34 سال دستاوردهای آن باور نداشتند و یا خود کامگی در مقام نفی آن قرار گرفتند.

وی با اشاره به بحث مذاکره با آمریکا، اظهار کرد: مذاکرات با آمریکا باید شرایط عزت، حکمت و مصلحت را برای ملت ایران فراهم آورد که این امر در شرایط کنونی فراهم نشده است و ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن این امر را به دولتمردان آمریکا ثابت کردند.

این عضو کمیسیون انرژی با بیان اینکه ایران در جنگ تمام عیار با استکبار قرار دارد، گفت: چنانچه تاکنون اقدامی نظامی صورت نگرفته به دلیل احتساب هزینه و فایده برای دشمن است و شرایط شکست و هزینه‌ها برای آنها بسیار شکننده است، اما در نبرد اقتصادی از تمامی ابزارهای بین‌المللی و امکانات خود استفاده می‌کنند.

بنی‌هاشمی خاطر نشان کرد: در این جنگ باید با برنامه‌ریزی و مدیریت از امکانات خود استفاده کرده و در مقابل دشمنان تقابل خود را با پیروزی به اتمام برسانیم که پایبندی به اصول و ارزش‌های رمز پیروزی ما بر دشمن است.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه ایران وابسته دیروز به قدرت جدیدی در دنیا تبدیل شده و رژیم صهیونیستی در حال نابودی است گفت: ما از نفت به عنوان حربه‌ایی علیه دشمن استفاده خواهیم کرد و تحریم را به فرصت تبدیل می‌کنیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس در پایان در خصوص مسائلی هم چون رفع گرانی‌ها و برخی مسائل حوزه انتخابیه خود به مسوولان اجرایی کشور و وزرا تذکر داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha