• یکشنبه / ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ / ۱۲:۳۹
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 91112213268
  • خبرنگار : 71150

/حماسه وحدت و حضور/

رییس‌جمهور/7 و پایانی/: مشکل اصلی جهان امروز، خلاء مدیریت صالح است

رییس‌جمهور/7 و پایانی/: مشکل اصلی جهان امروز، خلاء مدیریت صالح است

رییس‌جمهور در ادامه سخنان خود در مراسم راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: جهان در حال تحول است و همه ملت‌ها و انسان‌ها ناراضی و ناراحتند که آرزوی‌های بشر در طول تاریخ محقق نشده است و ظلم و تبعیض همه‌گیر است.

رییس‌جمهور در ادامه سخنان خود در مراسم راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: جهان در حال تحول است و همه ملت‌ها و انسان‌ها ناراضی و ناراحتند که آرزوی‌های بشر در طول تاریخ محقق نشده است و ظلم و تبعیض همه‌گیر است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمود احمدی‌نژاد ادامه داد: با طراحی‌های مدرن و پیچیده اقتصادی، روزانه از جیب‌ همه ملت‌ها، ثروت‌ها را غارت و به جیب خود سرازیر می‌کنند و با طراحی‌ فضا‌های رسانه‌ایی و به ظاهر فرهنگی اندیشه‌ها را نابود می‌کنند و شخصیت‌ها را در هم می‌شکنند.

وی خاطرنشان کرد: مشکل اصلی جهان امروز، خلاء مدیریت صالح است در همه‌جا و بویژه در مراکز اصلی مدیریت بین‌الملل این مشکل به وضوح خودش را نشان می‌دهد. مستکبران و صهیونیست‌های بی‌فرهنگ به پایان راه رسیده‌اند. در بن‌بست حرکت می‌کنند. تجربیات بشری که با شعار سعادت انسان جای باز کرده‌اند، همه شکست خورده‌اند. مارکسیسم رفته است و سرمایه‌داری نفس‌های آخر را می‌کشد.

رییس قوه مجریه افزود: اما در طول تاریخ عمر انسان، همه موجودیت انسان در زمستان ظلم، جهل و خرافه و استکبار سپری شده است اما هنوز حقیقت انسان ناشکفته و ناشناخته است؛ چه آرزو‌های که بر باد رفت و چه استعدادهایی که ناشکفته پر پر شد. اما امروز یک مطالبه عمومی و انتظار عمومی در حال شکل‌گیری است، زیرا خداوند بهار را وعده داده است، یعنی آمدن کسی که پاک‌ترین، مومن‌ترین و عادل‌ترین و عاشق‌ترین به مردم است، همه دروازه‌های علم، معرفت و عشق را به روی بشریت می‌گشاید و با احیای کرامت و بیداری فطرت انسان‌ها، همه زیبایی و رحمت خداوندی را یکجا به انسانها هدیه می‌کند، کسی که نسبتش با همه ملت‌ها و انسان‌ها یکسان است.

وی با بیان اینکه "همانگونه که خالق و رسول خاتم برای همه‌اند، او (امام زمان) برای همه است"، اظهار کرد: او همه را دوست دارد و از رنج نوع آدمی رنج می‌برد. از جنس نور و مهربانی و عینیت قرآن و عدالت و توحید و کمال انسانی است. کسی که بهار حقیقی را با زودن جهل و خرافه و تبعیض و با شاخ گل‌های عشق و پرستش به بشر تقدیم خواهد کرد و خرمی دوران‌ها را تا ابد تضمین می‌کند.

احمدی‌نژاد ادامه داد: کسی که بالاترین هدیه الهی به نوع انسان، بلکه عالم هستی است. آری، فرزند گرامی رسول (ص) خدا و موعد امم و مصلح کل و وارث همه انبیاء و اولیاء و جلوه عتم نبوی، علوی، فاطمی، حسنی و حسینی،‌ در راه است. او می‌آید و حقیقت ناب را عرضه می‌کند و انسان را تا رسیدن به اوج به آسمان یاری و همراهی می‌کند.

رییس‌جمهور تصریح کرد: پیروزی انقلاب عظیم اسلامی و استقرار جمهوری اسلامی و ولایت فقیه، برای تمهید مقدمات و حاکمیت او است و او خواهد آمد. بیاید همه با هم به استقبال بهار برویم. یاد امام و شهیدان را گرامی ‌می‌دارم و در برابر عظمت ملت و جانبازان و آزادگان و ایثارگران، سرتعظیم فرود می‌آورم از همه مردم اقشار مختلف، طوایف سراسر کشور، میهمان‌ها و رسانه‌ها که همه آمده‌اند تشکر می‌کنم.

وی در پایان خطاب به جمعیت حاضر گفت: گزارش‌ها می‌گوید تمام شهرها و روستاها مملو از انسان‌های پاک‌، خداجو و عاشق ارزش‌های الهی و مصمم است. از همه شما بخاطر خلق حماسه دیگر جاودانه دیگر سپاسگزارم. زنده باد بهار، زنده باد بهار، زنده باد بهار.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha